• Såeh, Dansk team, nu er vi jo rykket over til det engelske board.


    Når man trykker på game rules, er de næsten identiske med de danske, dog med få undtagelser.


    Hvad er gældene? Det er ret relevant, om vi nu skal følge de Engelske slavisk eller om vi stadig holder os til de danske værdier.

  • Hej Bikermus,


    Vi har kun lige flyttet board og er i gang med at sætte ting op, finde ud af hvordan det skal være nu osv. :smile2:


    Men i in-game reglerne bliver der linket til tråden med reglerne på det gamle DK board, så det er dem der er gældende indtil vi også sætte en lignende tråd op herinde og linker til den in-game, og også ændrer board linket til det her board. Hvis andre regler kommer til at gælde for DK vil i blive informeret i god tid :smile2:


    Hvis der er noget i mangler i den danske OGame sektion her, så må i gerne sige til :smile2:

    Former TM - OGame.dk

  • kan vi ikke få en tråd der hedder løs snak. Lidt svært hvis man skal vælge et uni såsom quantum hver eneste gang. :)

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

  • ErikFyr Jeg er vild med hvordan .gr har gjort det.

    De har fået flyttet det mest vitale info her over og fået fyldt uni specs ud.


    Det eneste der mangler er et "general" / løs snak section til spørgsmål som dette.


    Jeg vil personligt ikke mene der er behov for en intergalatic bar, da vi allerede har .org's community hub og så vidt jeg kunne forstå på .org teamet, så var det mening at andre communities os skulle benytte sig af det.


    Den sidste ting der mangler er selvføldige regler for ting som CR reports osv og beskrivelser af de forskellige tags.

    g5JBGO0.png

  • kan vi ikke få en tråd der hedder løs snak. Lidt svært hvis man skal vælge et uni såsom quantum hver eneste gang. :)



    Der er blevet foreslået en General sektion her til alle communities: Add a "General" section to each merged community


    Men jeg ved ikke om den kommer, det ser ud til at det er meningen at vi skal bruge de eksisterende sektioner:


    General til snak om OGame (brug DK label): General


    Deep Space Tavern til alt der ikke er OGame relateret (brug DK label): Deep Space Tavern


    Social Spamboard til chat og spam (brug DK label): Social Spamboard





    Vi gør det cirka på samme måde, afhængig af hvor mange ekstra sektioner vi kan få, flere sektioner gør boardet større og den bliver større endnu med alle de univers åbninger :smile2:


    Reglerne osv. kommer også snart, vil bare gerne være enig med BA og CoMa om hvordan vi sætter det op før ham eller mig arbejder på det :tongue3:

    Former TM - OGame.dk

  • Når nu vi er røget herover, har vi så egentlig samme Coma eller bliver der en CoMa som varetager alle de commuties som bliver samlet? (Tænker ikke vi er de eneste lande der bliver Merget, tænker vel at der andre steder er merget mindre communities)

  • Kan man ændre board designet tilbage til det gamle design ? Det er jo umuligt at læse ting på dette board.

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x