AS fra Dk forum.

• Eftersom vi er blevet flyttet til .org forumet, står vi i en situation hvor vores gamle dk forum går hen og bliver lukket på et tidspunkt.

Landet ligger derfor sådan at vi står til at miste en masse ogame historie, vi vil i teamet gerne opfodre enhver der ligger inde med en AS, om at poste den på org, så vi kan redde noget flot ogame historie. Hvis i kender en der har en AS, som ikke spiller mere/er medlem af dette forum, så hiv fat i ham/hende og bed dem smide deres AS op:biggrin:

Glade opfordringer Dk Teamet:thumbsup:

• svært når man ikke kan rette i sine opslag mere, så skal vi sidde og lave farve koder ect?

havde været smart hvis i som mods havde en mulighed for copy paste

Snetnyf.jpg

Polemos er skrald; Change my mind!

• svært når man ikke kan rette i sine opslag mere, så skal vi sidde og lave farve koder ect?

havde været smart hvis i som mods havde en mulighed for copy paste

Jeg kan godt assistere..

Folk skriver bare, så kigger vi på det..

jeg ville med glæde bruge tiden og rykke alle mine opslag fra det gamle forum her over, men det er i det gamle forum jeg ikek kan redigere her kan jeg godt (da min konto nu har 3 stjerner må jeg godt men 2 stjernede kontier må ikke redgiere lidt som på det gamel at en begønder konti skulle godendes af en mod før opslaget blev offentligt) :)

Snetnyf.jpg

Polemos er skrald; Change my mind!