• Siden vi tydeligvis ikke har en egen seksjon i .dk delen for dette, skriver jeg her.

Jeg har sendt en ticket den 15.10.19, og den har nu taget turen fra bunden og helt op til CoMa, og sendt i retur til SGO. Jeg har sendt PM her på boardet og jeg har fået Boad admin til at kontakte game teamet, men ingenting sker. Finnes der ingen Game team i .dk?

• Veldig unødvendig, Silverwind!

Når tickets og PMs ikke bliver læst/besvart på 10 dage, så er jeg i min fulde ret til at gøre staff opmærksom på at de ikke gør det arbejde de har sagt ja til at gøre! Og når de ikke læser PM's, er jeg nød til at gøre dem opmærksom på dette - offentlig. Jeg har prøved længe nok at holde dette uden for boardet.

• Vel, den er fortsatt ikke behandlet, og den har igen gået fra SGO til TM...

Og nu er den tilbage til SGO - for 3dje gang. Og ingen læser PM's, heller.

Jeg beklager at sige dette, men dette er ALT ALT for dårlig!

Når tickets og PMs ikke bliver læst/besvart på 10 dage, så er jeg i min fulde ret til at gøre staff opmærksom på at de ikke gør det arbejde de har sagt ja til at gøre! Og når de ikke læser PM's, er jeg nød til at gøre dem opmærksom på dette - offentlig. Jeg har prøved længe nok at holde dette uden for boardet.

MintZ har svaret at den er i gang med at blive behandlet, men ellers kan jeg prøve at se hvad jeg kan gøre og eventuelt svare det samme, vi behøver i princippet ikke at give mere information end det og ellers vil du se i OGame om spilleren bliver banned for det osv. :smile2:

Jeg kommer til PM's i dag regner jeg med, har allerede prøvet at forklare hvorfor jeg ikke har fået kigget på dem endnu tidligere, når jeg har noget der skal klares på høj prioritet IRL så bliver det nødt til at blive klaret og så må OGame vente, jeg kan desværre ikke sætte OGame højere end de andre ting, men forstår godt problemet :smile2: