Hej jeg er blevet kontaktet af nogle spillere der godt kunne tænke sig at få fat i nogle stifinder. Men de vil kun betale bygge pris plus et fladt beløb pr. 1000 skib jeg sælger. Men her er mit spørgsmål er det tilladt? Eller er det pushing? For når jeg sætter skibene til salg på markedet så sætter det en meget højere pris for skibene. Kan se der er mange der er har fået ban over de senest par dage så ville lige sikre mig det ikke er på grund af det her.

Handel med skibe
-
-
Er der mange i Q der har fået ban?
-
De sidste 4 dage er der røget 6 stk endda en enkelt fra top 100. Men det var nu ikke det posten var om. :p
-
jeg har kun set en acc der er fursvundet aner ikke om det er ban eller slet... men nej bruge du spillets features kan du ikke bannes GF har selv lavet disse ting så det ville være ulogisk at banne folk for det så
-
Alle handler igennem markedspladsen er tilladte indtil videre, hvis det bliver ændret på et tidspunkt så skal vi nok annoncere det under nyhederne
-
Så skal det forstås som det at sælge skibe til byggepris er fint. Eller kan jeg sælge 1000 lj for 1 metal ?
-
det skal forstås på den måde at du kun kan sælge skibe indenfor en tilladt prissum. fx ønsker jeg at sælge 100 store transporter skal prisen være indenfor en af valgte beløb:
1.120.000 -3.200.000 metal.
672.000 - 1.920.000 Krystal
448.000 - 1.280.000 Deuterium
-
Jeg takker beklager det skal skæres ud i pap :p