[TOT: 1.445.451.000] N1xorn3m3s7s [RELAX] & smadre prinsesse [RELAX] vs. armoredshell [Bro] (A: 257.959.000, D: 1.187.492.000)

• Jeg blev efter hittet informeret om defender syntes jeg er dårlig fordi jeg ikke kunen tage ham selv?? (150m kunne jeg lave solo så da hellere dele profitten ud fik mere ud af det any way) + snakken om mistede HP så har vi begge stadig flere end dig??? jeg forstår det virkelig ikke....... well jeg har ikke lige mistet min flåde (igen) sidst sendte han selv på mig og blev ninjaet i et halvhjertet ninja førsog fra min side, forbløffendene man kan hovere og spiller klog efter det... når nok om det

Armo havde gjort opmærksom på sig selv igen efter han truede en ven af alliancen som kun havde 15k point (overståendene text snakker om grundlaget for han skal gå efter de helt små)

flot at gøre opmærksom på sig selv og jeg siger mange gange tak for det, det var grundlaget for jeg begyndte og kigge på ham...

Tilbed skaberen Nyx eller blev straffet for din hybris af Nemsis er jo valget man for fremlagt "Nyx or Nemesis"

Tak for turen Smadre "endnu en gang" og tja du vælger selv om du vil RB det er mig lige fedt. peace.

Den 21-01-2020 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber N1xorn3m3s7s [RELAX]

Våben 130% - Skjold 130% - Pansring 130%

Slagskib 2.486

Interceptor 789

Krydser 2.977

Lille Jæger 65.595

Stor Jæger 344

Reaper 299

Pathfinder 1.583

Lille Transporter 4.191

Angriber smadre prinsesse [RELAX]

Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 150%

Lille Jæger 101.153

Krydser 21.568

Slagskib 3.197

Interceptor 1.781

Reaper 947

Forsvarer armoredshell [Bro]

Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 170%

Lille Transporter 3.066

Stor Transporter 3.498

Lille Jæger 10.740

Stor Jæger 6.914

Krydser 3.692

Slagskib 3.430

Koloniskib 3

Recycler 2.575

Spionagesonde 12.157

Bomber 1.669

Destroyer 1.915

Dødsstjerne 4

Interceptor 951

Reaper 400

Pathfinder 2.427

Efter kampen ...

Angriber N1xorn3m3s7s [RELAX]

Våben 130% - Skjold 130% - Pansring 130%

Slagskib 2.408 ( -78 )

Interceptor 780 ( -9 )

Krydser 2.731 ( -246 )

Lille Jæger 48.004 ( -17.591 )

Stor Jæger 284 ( -60 )

Reaper 297 ( -2 )

Pathfinder 1.446 ( -137 )

Lille Transporter 3.038 ( -1.153 )

Angriber smadre prinsesse [RELAX]

Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 150%

Lille Jæger 74.528 ( -26.625 )

Krydser 19.890 ( -1.678 )

Slagskib 3.116 ( -81 )

Interceptor 1.746 ( -35 )

Reaper 933 ( -14 )

Forsvarer armoredshell [Bro]

Våben 150% - Skjold 150% - Pansring 170%

Ødelagt!

Angriber har vundet denne kamp!

Angriberen har fået:

10.530.000 Metal, 112 Krystal og 1.642.269 Deuterium

Angriberen mistede i alt 257.959.000 enheder.

Forsvareren mistede i alt 1.187.492.000 enheder.

På disse rum koordinater ligger der nu 492.311.134 metal og 285.900.569 krystal.

Angriberen har fået i alt 12.172.381 enheder.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.

Ruinmarken blev høstede af angriber :

115.434.500 Metal og 115.434.500 Krystal

376.876.634 Metal og 170.466.519 Krystal

Den totale ruinmark høstede af angriber :

492.311.134 Metal og 285.901.019 Krystal

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: 318.116.134

Krystal: 218.591.131

Deuterium: -4.281.731

Angriber lavede en profit på 532.425.534 enheder.

Opsummering forsvarer

Metal: -665.620.000

Krystal: -420.397.112

Deuterium: -113.647.269

Forsvarer tabte i alt 1.199.664.381 enheder.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.3.1

Snetnyf.jpg

DK: Rank 1 Before newbie MM and expo abuse.

• Lol nyx kom igen du kunne ik klare mig alene haha og prøv lige at forstå det hele 1 gang før du kommer med halv hjertet udsagn ja du er dårlig learn it men alt i alt

1 ville aldrig angribe så lav ranked spillere jeg skrev det faktisk pænt til ham haha men det vidste du nok ikke

2 du ville ik kunne tag min flåde alene glemte du vidst lige at nævne

3 ja man har da lov til at ha det sjovt ved at smide lidt xx efter dig hvad fanden de har ik kostet noget

4 stadig I fik meget minus i honor uanset om I har mere eller ej

Men prøv at skriv med personen for at forstå det hele i stedet for at at komme med dine egne udsagn som du ik helt forstår rigtigt heh

Men tak for kampen ses nok snart igen

• hahahaha :rofl::rofl::rofl:

Just have to comment on the salt xD

1, You might wanna look into a persons history before start yelling "you suck" xD

2, Teamwork makes dreamwork. Since when is it a bad thing to cordinate with one or more ppl to increase/get the phat profit?

4, Yes becouse honorpoints are so usefull in this game, how can they eeven think of doing a hit where they loose a few of them =O

N1x, beutiful done as always :flexmuscles:

• What have history to do with it? :fatgreengrin:

Well I gues teamwork makes dreamwork sometimes and there is no shame in that just because N1x have lost his fleet as well, (just a gues) Since he has fallon so many points down. :rolleyes2:

But you are right about the honorpoints they are not worth a shit and really do not tell anything about the player, except if you loose some you are going after a weaker player. Ofcause there is no honor in that. :borg:

:borg::whocares:

• Armo, læs nu hvad jeg skriver.

Ghost, nej har jeg nu ikke, dog finder jeg mig ikke i spillere der uden evne skal rakke ned på venner eller på mig. Jeg ahr faktisk mistet tallet på hvor mange gange du har mistet flåden siden du røg på min ignorer for at skrive om hvor elendig jeg er til spillet.

Hartman, nej har ikke mistet min flåde. Libra er blot min anden priotet.

Creature, Thx m8 :)

Snetnyf.jpg

• Jeg kan ikke forstå at dette had, det er da klart at n1x er en bedre spiller, det kan man tydeligt se på quantum. Men hvis vi bare tager dette uni, så ser det da også ud til at han er bare en smugle bedre end mange andre derinde lol.

At man er sur over at miste sin flåde er fair nok, men stop med at prøve at rakke ned på n1x, bare fordi han tager en mate med på et hit, betyder da ikke at han er dårlig, det er da bare at deles om profitten.

N1x og smadre smukt hit, glæder mig til at se mere :D.

Normalt vil jeg sige glwrb til defender, men holy jesus du whiner jo alt for meget.

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

• og jeg har faktisk ik mistet min flåde igen hehe det er første gang rigtigt jeg har mistet den og hvis du mener i starten på serveren kald det en flåde igen

man kan sige nu har jeg mistet min flåde men har allerede 30-40% af den tilbage så det kommer til at gå stærkt

men jeg kommer igen og som jeg skrev din ven angreb en fra min ally så kan man kun skrive og jeg skrev pænt til ham så at han tager det som en døds trussel i spillet eller noget i den stil ander jeg ik men sårn er der nogen der forstår tingene og måske glemte han at nævne at jeg også sagde jeg hellere vil hjælpe nye spillere end gøre noget i mod dem som en trussel og hvis jeg endelig ville gøre noget så var det at holde ved min ally når han angreb lige som alle andre ville gøre nyx

• N1x: Nå ja man kan jo ta fejl, var også bare et gæt. ;) Det er også min anden prioritet. ;)

Polemos: Det handler ikke om had, dog er jeg ked af at der er så mange der har valgt at gå ud fordi deres måner blir ødelagt af ribs fordi de spionerer. Det gør nok at de fleste holder op (ikke at du gør det, er en af de andre fra jeres ally) Det ser jeg nok mere som had. ;) Men sårn er vi jo så forskellige og det skal der vel også være plads til.

N1x: Personligt havde jeg klart foretrukket at du havde fået det hele selv, skal jeg ikke lægge skjul på, også pga. Jo mere dem på 1 og 2 pladsen får, des større spring imellem dem og andre, hvilket gør et uni skævt i sær når der er bustet så mange penge ind til de øverste. ;)

Jeg tænker også at du kunne måske ha startet samtalen anderledes (Det virker jo ret provokerende og alle ved der er to sider af den samme sag) så havde jeg i hvert fald ikke gjort andet end skrevet tillykke som jeg tidligere har gjort og ønsket Armoredshell go genopbygning. ;) Så tænker at når du provokerer Armoredshell er det vel for at få nogle kommentarer tilbage og ja nu er hittet da i hvert fald set og kommenteret af en del. ;)

• "bustet så mange penge ind til de øverste" skal det forståes som vi bruger spandevis af penge ?

fordi jeg kan nævne mindst 1 fra jeres ally jeg med sikkerhed ved har brugt flere penge end mig.. 2 inden malaika forladte jer..

man skal sku ikke bruge penge for at lave points.. det handler om at lave profit.. og det går fornuftigt her syntes jeg :thumbsup:

• Nej jeg hentyede faktisk til alle de gange du tog Mr. Malaika som jo brugte virkelig mange penge hvorefter du fik flåden igen. Jeg vil ikke gå ind i om det var rigtigt eller forkert kun at jeg synes at "gabet" derved blir for stort og er med til at gøre et uni skævt. Så derfor så jeg helst at N1x fik det hele. Vel ikke noget mærkeligt i det vel. ;)

• på den måde.. jeg forstår..

men at det er mig der er heldig og fange ham kan hverken jeg eller andre gøre noget ved ? at jeg har fundet andet profit er vel hellere ikke som sådan min skyld.. ja gabet bliver stort.. men det er et spil om profit.. så må du feks belærer dine alliance medlemmer bedre så de ikke smider omkring med det :wink3:

jeg sætter ærlig talt ikke min account på pause fordi folk mener jeg stikker for meget af.. folk må følge med eller stoppe med at give ud :biggrin:

• Som jeg skrev vil jeg slet ikke gå ind i om jeg synes det var det rigtige eller ej, kun at når spillere bruger rigtige penge og de samme spillere gentagne gange får dem så gir det et gab. DERFOR bla. :SVille jeg personligt hellere ha haft at N1x fik det hele. :biggrin:Det er jo bare MIN personlige mening. Der er der vel ikke noget forsagt i. Jeg vil ikke komme ind på om hvordan eller hvorfor han blev nakket så mange gange, det ville bare ende i en længere diskution uden grund. Vi behøver jo ikke være enige. :cool2:

Jeg så selvfølgelig allerhelst at ingen af jer fik det men når det nu skal være så helst nymfen.:thumbsup:

Ha en go dag vi ses jo derinde. :biggrin:

• Uanset hvad er ingen bedre end andre. Vi spiller jo bare alle på hver vores måde. Det med høje tanker om sig selv har dog aldrig hjulpet nogen tvært i mod. Det er der hvor de bliver dumdristige og uforsigtige. Hovmod står for fald ved du nok. ;) Jo mere man puster sig op jo mere slår man sig når man falder. ;) Og det gør ALLE før eller siden. ;) :fatgreengrin:

Fordi du passer godt ind i et uni og den måde du spiller på passer der, er det ikke det samme i alle unier. :cool2:

• Ingen er bedre end andre siger du? :D Den holdning kommer man ikke langt med, hverken i ogame eller i noget spil med en rangliste..

Høje tanker om en selv kan sagtens bare være almindeligt sundt selvtillid, man må jo gerne vide at man kan noget (også gerne bedre end andre). Selvfølgelig kan det hjælpe en. Bliver det alt for høje tanker så kan det nemt blive for sjovt, det kan jeg være enig i, men tror ikke rigtig vi har set sådan noget fra N1x om end i kan finde det, og det var da ham snakken var om.

Javel ja, så må vi se om i passer ind herinde, i er ihvertfald godt og grundigt bagud. :D

• Tjaa flabet er du da i hvert fald. ;) Det må jeg gi dig.

Nu ved jeg ikke hvor du selv ligger herinde? Tjaaa som Nymfen har jeg det også som anden prioritet og jeg er da ikke længere nede på ranglisten end ham og det var jeg nu heller ikke da jeg spillede på Hydra eller de andre jeg har spillet på. Det til trods for at jeg jo "bare" er miner. ;) Men det gør ikke at jeg er bedre end andre hverken herinde eller irl. Om jeg er menig eller officer gør mig hverken bedre eller dårligere end dem. ;) Alle har svage sider og alle har stærke sider, som en gruppe er det en opgave at finde begge dele og vende begge dele til det gode da man ALDRIG er stærkere end det svageste led. ;) Men du er da velkommen til at ha din mening så har jeg min. ;) Men en ting er sikkert jo højere tanker du har om dig selv og nedgøre andre for selv at virke bedre, jo større chancer er der for at fejle i sidste ende. De fleste af dem der er virkelig gode ville ikke ha et behov for at hævde sig for de ville jo selv vide det. ;) Men nok det allervigtigste burde det jo egentligt handle om at ha det sjovt med det man gør ikke sandt? Ogame er først og fremmest hygge og fedt at spille ellers var vi her vel ikke og jo flere der synes det jo flere vil da spille det. ;) Så hvorfor bevist nedgøre andre og provokere for at hævde sig selv? Det kan jeg ikke se meningen i, men det er jo også bare min mening. Du behøver selvfølgelig ikke at synes det samme eller synes at et uni er federe jo flere spillere der er på (dog ikke inaktive eller spillere i fm.) ;) Kan i nu hygge jer og ha en go dag. No hard feelings herfra, ses ingame. ;)

• Hvorfor skal jeg blandes ind i jeres diskussioner?

det er ret simpelt, jeg hæver ikke mig selv over nogen, ej heller har jeg høje tanker om mig selv. Jeg svare blot tilbage på provokationer der er rettet mod mig, at jeg så gør det offentligt og ikke gemmer mig bag PMs er jo bare min tilgang.

Bland mig uden om resten.

Snetnyf.jpg

• Nu valgte jeg at kommentere, fordi Armor var nedladende og kom med noget så latterligt som at det var dårligt at N1x ikke angreb selv.. ( det er jo fuldstændig hen i vejret at fyre sådan noget lort af i et AKS universe som handler om samarbejde).

Og så vælger the ghost at sige at N1x tænker højt om sig selv når han prøver at forsvare sig selv.

Ingen har prøvet at hævde sig selv her, bare nogle (dine venner) der prøver at nedgøre andre for ganske almindelige ting.

Jeg har absolut ikke nævnt et ord om IRL, og hvem der er bedst der, nu snakker jeg udelukkende om ogame.

Jeg hygger mig og håber også i hygger jer, men tag nu et tab med oprejst pande næste gang.