Auktionær

• Hej
    Jeg er forholdsvis ny i spillet her. Startede op da Libra serveren startede, så jeg er ikke så bekendt med alm. cotume og skrevne/uskrevne regler.
    Har oplevet på det sidste at auktionæren bliver totalt domineret af de samme 2 spillere på alle tider af døgnet, og mistænker dem lidt for at have en form for bot eller script der auto-bidder. Som sagt ved jeg ikke om det er alm. accepteret at det er ok eller ej, og om det falder under en kategori af snyd. Men har efterhånden spildt en del ressourcer på at prøve at out-bidde en der lader til at sidde foran skærmen og glo på auktionerne 24/7.

Hvordan tager i andre det ? er størstedelen af community ligeglade? eller ligeså frustrede som mig?

Mvh. Katten.

• Det hele handler om hvor mange ress man gider ligge i det også. For det at vinde mange auktioner hver dag. Er ikke så svært som det lyder.

Der starter nye auktioner fra kl 6.00-23.00 og hver time. Hvis man så har tiden holder man øje og kan regne ud ca hvornår den slutter.. :)

Jeg gjorde det selv en del i starten.

• Det kan jeg godt see Det er da dig der sidder og Camper dem.

Så det syntes jeg vi alle skal til at gøre noget ved.. Andre der er game på at fjerne strøm og ress så der ikke sidder en og tager så mange? lol

og på alle tider af døgnet ? Efter kl 23 er der skam ikke flere auktioner... Og nu er det jo ikke fordi at man behøver at byde hvert sek for at dominiere en smugle.. XD

Men vi ses på dine planeter jeg er med på at gøre noget ved problemet :crazy:

Ch0C1cv.png

• Wauw ok. Det eskalerede da på møg-hidsig vis.
    Prøvede blot at pointere at der var noget suspekt adfærd i spillet.
    Jeg har ikke haft held med at vinde nogle bud et godt stykke tid, men efter min post er de spillere jeg mistænkte stoppet med at agere hos auktionæren, ergo er det ligepludselig muligt at vinde noget.
    Det er en ret tydelig tendes, at efter min post forleden, er der pludselig meget større spredning på hvem der vinder auktioner, istedet for de samme 2 konstant.

Kan godt være du kalder det camping at vente til de sidste 5 minutter med at byde på items. Jeg kalder det sund fornuft. Virker fjollet at bruge 30 min. på at presse prisen højere op end nødvendigt.