ændring af settings

• eftersom andromea (staves?) i .no har fået ændret deres settings i uniet vil jeg høre jeres mening om at få ændret Qs

eco fra x6-x7

fosk tid x14

evt fleet speed fra x2 måske helt til x4

og skal RM buffes?

jeg er sådan set med på at maxe alt ud men vil høre hvad i andre mener om dette så vi kan lave en afstemning.

#makeQgreateAgain!

Snetnyf.jpg

DK: Rank 1 Before newbie MM and expo abuse.

• Øko er fint synes jeg men om det 6x eller 7x vil jeg ikke sige så meget til. MEN! jeg ser ærligt talt ikke nogen mening med at hæve flåde speed? Der er kun en lille gruppe der får glæde af den ændring og det ville sjovt nok alle fra RELAX. Der ikke nogen andre i Quantum der kan sende flåde uden at vide de safe? Ingen kan backtime jer og ingen kan forsvare sig mod jeres fulde flåder? Så giver ikke rigtig nogen mening at give jeres RIP's kortere flyve tid til i kan hamre ind over turtles/miner endnu oftere? At hæve flåde speed ville kun tilgodese toppen af Quantum og gøre et svært uni for nye spillere endnu mere "unplayable" end det er i forvejen. I forhold til forskningstid er det vel altid fint nok at den bliver kortere? :) RM er også fint? Hvad ville det give til uni'et andet end bash af solarsat og kravlere ville blive mere eftertragtet? Igen ville det kun tilgodese de øverste i uni'et og gøre det svære for nye spillere. Det ville kun hjælpe flere i FM eller til at stoppe helt. Alt i alt synes jeg det er fine "settings" der massere af andre muligheder for folk som vil spille i et hurtigere uni. Hyperion for de helt hurtige og Libra og Wasat for dem midt i mellem. Specielt nu hvor der lige er startet nye uni'er i flere forskellige lande også her i DK er der igen grund til at pille ved uni settings og slet ikke i så gammelt et uni som Quantum.

• Synes nu ikke jeg går i fm nå der er tegn på ballade, men har ikke spillet Q i mange måneder.

Arh et passer ikk:question: Jeg husker at du gik direkte i "FM slet" da jeg lusia og joeking rekolede ud til dig i g9 i hydra eller hvor det nu var.

goa always remebers chikkens ! og ofc den brune tunge som vi kaldte dig i årevis :borg::borg::borg:

• Spillede Hydra, men stoppede før tid, og spillede vist fleeter ikke miner i g9? gav min konto til bageren i sin tid. Lige efter mistede Lusia tror jeg det var eller en af den andre som hed noget sjovt deres rips. Mindes ikke lige jeg spillede moed Joeking i Hydra, men jeg kan tag fejl.

• Du husker sgu ikk for godt :blackeye: Jov både mig guti lusia og joking recolede ud til dig og en eller anden fra din ally som lå i g9 og solgte deut til all in. Bageren mindes jeg ofc, men sgu ikk på din konto ! Den markedet med "brunt" så jeg aldrig var i tvivl du ! Bargeren ville sgu da heller aldrig spille på en miner acc hvor stort set alle kolonier lå samlet... Du gik altså direkte på FM slet, og det skrev du endda også direkte til mig i en PM. Du var vist skide sur og mente vi var latterlige ^^

• mindes det ikke men du lyder mere sikre end jeg. mindes ikke jeg vendte tilbage til hydra senere. Skam arkivet ikke røg med over så kunne det ske jeg huskede bedre. god vind frem over håber du vender tilbage igen.

• mindes det ikke men du lyder mere sikre end jeg. mindes ikke jeg vendte tilbage til hydra senere. Skam arkivet ikke røg med over så kunne det ske jeg huskede bedre. god vind frem over håber du vender tilbage igen.

Se du at lave en acc i Merkur, der er jeg inde og hygger :thumbsup:

• du driller

Snetnyf.jpg

DK: Rank 1 Before newbie MM and expo abuse.

• ja jeg forsøger jo at drille zyper lidt :biggrin: men sgu da ikke dig :thumbsup: