Ændring af settings

• hvordan tror du vi andre startede? ..

• Du modsiger jo dig selv?

En højere rm % vil komme de mindre spillere til gode, da man så kan tage nogle større mål end man har kunnet før.

Vi havde f.eks aldrig kommet i nærheden af at kunne tage Justin og DP hvis ikke der var kommet 50% i rm

I aftes simmede jeg for sjov hvad der ville ske hvis jeg klaskede flåden ind i fanta. med nuværende settings vil jeg få et underskud på lige under 150m, men med 70% vil jeg få omkring 20 mia profit. Så i mit hoved vil en højere rm % da alt andet lige give mere aktivitet? Kunne det ikke også være sjovt hvis alle de turtles kunne tages med speedflåde? :)

• og den noob beskyttelse som er der virker kun kort varigt lige så snart den er væk begynder stærke spillere at kigge på dem og har de noget så bliver de angrebet uden at kunne gøre det store

så det er for at gøre det mere venlig for nye spillere som aldrig har spillet ogame før

• og den noob beskyttelse som er der virker kun kort varigt lige så snart den er væk begynder stærke spillere at kigge på dem og har de noget så bliver de angrebet uden at kunne gøre det store

så det er for at gøre det mere venlig for nye spillere som aldrig har spillet ogame før

Kan man ikke flytte råstoffer i transportere? .. og kan man ikke flytte flåde så evt. modstandere ikke kan få profit?

Kan man ikke flytte råstoffer i transportere? .. og kan man ikke flytte flåde så evt. modstandere ikke kan få profit?

jo men der er mange der ik har fået lært mange teknikker osv i ogame som nye

gjorde vi andre da heller ikke

Det er jo en del af at spille OGame? Man lærer tingene som de kommer. Hvis det kræver at man bliver crashed en gang, eller to, så er det jo sådan det må være.

Det er jo en del af OGames charme.

• Vil vende den om og sige, hvorfor starte i et uni med så store kontoer hvis man ikke er "up for the challenge" ?

der er mange nye unier som man kan starte i :)

så kan man tage udfordringen op når man har lært spillet og er blevet træt af spacey :crazy:

Snetnyf.jpg

DK: Rank 1 Before newbie MM and expo abuse.

• Jeg har lavet en forum account efter at have spillet på serveren i 8 år kun for at give min mening her:

-> Vi skal ikke have Def til RM.

Kun fordi GF merger servers med forskellige settings (hvilket er barbarisk), så stemmer jeg på at Uni 1 får
    Øko x 100,
    Forskning x 100
    Eller noget som minder om inden at de andre servers får x 1000.

• Jeg ville forslå:

• 7x øke
    • 14x forskning
    • 0.5 deu forbrug
    • 1x flåde speed (Som det er nu)

Jeg stemmer for det her, tænker også der er noget for alle :) , man slipper for de uger - måneder lange ventetider på forskning :-)

Men beholder samtidigt uni 1 som det er, 1x flåde speed og ingen forsvar til RM :)

• Merge Univers 1 ind i Sirius eller omvendt. Jeg har vist en større flåde end to til tilsammen (:

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x