Ændring af settings

• 70% rm? Så kan der jo laves profit på mig? l*rtespil :P

der er da ikke nogen der angriber dig så tror næppe du skal være bange for det

:spiteful::spiteful:

Vel bare fordi der ikke er nogen der kan lave profit, endnu.

den eneste på uni 1 der kan måle sig med spacey er fanta men de har en iap med nazgul og spacey styre mere eller mindre hele uni 1 altså bare se de skulle være 10 i mod en for at fjerne 1 spillers forsvar totalt klamt i mine øjne der er sgu en grund til at uni 1 er ved at være pæn død server når sådan nogen ting sker og har allerede hørt en del sige der samme

den eneste på uni 1 der kan måle sig med spacey er fanta men de har en iap med nazgul og spacey styre mere eller mindre hele uni 1 altså bare se de skulle være 10 i mod en for at fjerne eltons forsvar totalt klamt i mine øjne der er sgu en grund til at uni 1 er ved at være pæn død server når sådan nogen ting sker og har allerede hørt en del sige der samme

Hvor mange skulle i være om at fjerne Chips forsvar? 7? for hvad? At din bror kunne tage 2 rips og sige at han havde lavet et hit? :lol:
    Chip er en spiller der lige er kommet i top 200 :P

• chip startede den selv i tidernes morgen hvad jeg ved men det er princippet i det hele toppen i mod 1 ahhh som sagt kan forstå 3-4 stykker fra samme ally eller fra forskellige men næsten alle i toppen fra 3-4 forskellige allyer det er lidt sindsygt og nu fs chip heller ikke rigtigt elller gør det store for at undgå det han gør alt fra sin planet af selv at han har måner

den eneste på uni 1 der kan måle sig med spacey er fanta men de har en iap med nazgul og spacey styre mere eller mindre hele uni 1 altså bare se de skulle være 10 i mod en for at fjerne 1 spillers forsvar totalt klamt i mine øjne der er sgu en grund til at uni 1 er ved at være pæn død server når sådan nogen ting sker og har allerede hørt en del sige der samme

Nu handler spillet ikke altid om at lave profit, engang imellem kan man godt tage et tab for at give sin modstander en større tab.

Men det jeg snakkede om var hvis der kom merge imellem mit univers og univers 1, så ville det måske se lidt anderledes ud, jeg har flere point i flåde end Spacey og MasterFanta lagt sammen, hell jeg har flere point i flåde end MasterFanta har på sin konto (:

Nu tror jeg desværre ikke at der kommer et merge imellem mit univers og univers 1, men Spacey og jeg har da ellers lidt at gøre op fra gamle tider, jeg sov jo over mig dengang i draco og fik ham ikke der desværre.

For lige at komme tilbage til topic, så ville det jo være fint nok at ændre settings både til miner og raiders fordel, det gør jo bare spillet sjovere. Det er jo kedeligt for raidere at spille i et univers hvor folk har kæmpe turtle og intet kan gøres, og det er kedeligt for turtles at spille i et forsvar til ruinmark univers, så det der med at ændre på settings hvor folk har haft mange år til at bygge deres konto op er jeg nu ikke fan af, kun hvis det ikke skubber fordelen over på den ene side, der er intet forsvar der er så stort det ikke kan tages ned.

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

• hvis og hvis og hvis min r*v den var spids? eller der var to torsdage i en uge? drøm videre, knægt :)

Bevares.. det er da nogle fine slag, du har fået ind i sirius. td er imponerende, men come on? de lå der jo bare :)

lad nu være med at spille op til dans før du har vist noget mod aktive modspillere, lille ven :)

Polemos

Edited 2 times, last by Spacey ().

• Come on Spacey, vi ved begge to at OGame er et spil der er dødt, selv med dine fine hits i univers 1, så er det jo ikke mod rigtige aktive spillere. Det danske community har jo været dødt i mange år, der er jo ikke noget at komme efter her. Selv hvis man kigger på de store slag der bliver lavet, så er det jo imod halvdøde spillere eller folk der har "fået" en konto der ikke ved hvad de laver.

Tror da vist godt at vi begge ved at hvis der kommer merge mellem Sirius og Univers 1, så ville du jo alligevel ikke kunne nakke mig, min lille tøseflåde er jo større end din konto ;)

Jeg prøver skam bare at skabe lidt sjov, men hvis du er blevet for gammel til den slags, så siger du bare til ;)

• Kan ikke helt se hvad det har med sagen at gøre hvor stor din konto er i et 7x øko uni.

De fleste uni 1 accs er meget gamle har store historier og er bygget op primært i 1x speed.

Så bravo for at du har en større acc i et andet uni, men det har vel ik' noget med sagen at gøre:wink3: Jeg byttede min 25 mio uni 1 acc væk med en langt større .us acc. Betyder det så jeg pludseligt er en bedre OGamer?:blink:

658 posts on the Danish board...

2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

• Kan ikke helt se hvad det har med sagen at gøre hvor stor din konto er i et 7x øko uni.

De fleste uni 1 accs er meget gamle har store historier og er bygget op primært i 1x speed.

Så bravo for at du har en større acc i et andet uni, men det har vel ik' noget med sagen at gøre:wink3: Jeg byttede min 25 mio uni 1 acc væk med en langt større .us acc. Betyder det så jeg pludseligt er en bedre OGamer?:blink:

Der er nok en grund til at du har valgt navnet "Sidekick", men det vil jeg ikke komme ind på ;)

Jeg overtog min konto d. 14 April 2019, dengang lå den plads 18 med 27 millioner point. Min stigning ser sådan her ud :) Evolution 14-04-19 / 03-05-20: +536 876 630. Og nu er Univers 1 og ikke et 1 speed univers mere, kun i flåde ;).

Sagen er bare den at jeg tror aldrig man skal tro at man er sikker, fordi det jeg har gjort, det er også muligt at gøre i univers 1, det kræver bare et enormt stykke arbejde og at der er nogle dejlige store inaktive :)

Men Sidekick når du har lavet det samme som jeg har gjort, så vil jeg begynde at lytte til hvad du siger, indtil da vil jeg behandle dig som det du er, et sidekick ;).

• Jeps! For alle ved man ikke skal lytte til folk der ik har ligget #1 i sirius...

Hov vent:blink:

Jeg gik sådan set overhovedet ikke efter dig hr. Polemos.

Synes bare ik det du skrev hang sammen i mit hoved. Synes det er dejligt at se sjov og ballade på forum og lige nu er der mere aktivitet end der længe har været:rolleyes2:

Så jeg giver en thumbs up til det der sker i uni1:thumbsup:

Synes ik man kan komme ude fra, når man ik har oplevet Eltons angreb og så blande sig:wink3:

658 posts on the Danish board...

2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

• Hey,

Ja, her er resultatet fra afstemningen i Univers 1:

Økonomi 4x: 7 stemmer ( 13.20 % )

Økonomi 7x: 46 stemmer ( 86.79 % ) - Univers 1 får 7x økonomi og 14x forskning

RM 50%: 33 stemmer ( 62.26 % )

RM 70%: 20 stemmer ( 37.73 % )

Forsvar til RM - Ja: 15 stemmer ( 28.30 % )

Forsvar til RM - Nej: 38 stemmer ( 71.69 % )

Deuterium forbrug 50 %: 30 stemmer ( 56.60 % )

Deuterium forbrug 100 %: 23 stemmer ( 43.39 % )

Samlede antal stemmer: 53

Dem der har fået under 80 % af stemmerne vil ikke blive ændret :smile2:

Vi ved ikke hvornår ændringen kommer endnu :smile2:

Former TM - OGame.dk

• Kunne ikke lige lade vær med at kommenere på den her, da jeg elsker at følge med i statistikkerne i de forskellige uni :crazy:

Du skriver at du er steget 536 mil siden du overtog kontoen hvilket lyder mega vildt stort tillykke med det:thumbsup:

Hvis man deler din stigning lidt op så kan man se at fra den 7/2-20 begynder du at stige meget, samt konsekvent hver dag i militær smadret (der er ikke så mange aktive i Sirius at det kan lade sig gøre at du bare en masse targets, så antager at du begynder at benytter dig af pirater/aliens kampe og vælger at fokusere på at bygge flåde til netop dette formål).

Ud fra din point stigning fra den 14/4-19 (hvor du overtager konto) til den 7/2-20 går du fra 27.599.600 point til 287.164.888, dette er en stigning på 259.565.288 på 298 dage som er 871.024 point/dag.

Derudover kan jeg se at størstedelen af din HoF og store hits og kæmpe profitter lå før den 7/2-20.

Fra den 7/2-20 til den 7/5-20 går du fra 259.565.288 point til 587.265.200, dette er en stigning på 327.699.912 point på 90 dage som er 3.641.110 point/dag. Dette er over en firdobling af stigning pr dag i point.

Hele meningen men den her post var egentlig bare at sige at det er et stort arbejde du har lavet og hatten af for det, men det ikke muligt i U1 som du skriver. Det muligt i U1 at gøre hvad du lavede fra du overtog kontoen til omkring februar.

Syntes folk skal overveje at størestedelen af den kæmpe stigning du fremviser, kommer fra at sende massive flåde på expo og skabe store RM, mere kræver det altså ikke. Syntes dit hit på vendelboen var lækkert at se og en fed måde at få ham ned og nogle andre fede hits har du også delt, uden tvivl det er et fedt stykke arbejde du har lagt i kontoen:thumbsup:.

Den store stigning syntes jeg er misvisende da meget af det efter den 7/2, bare er send expo, hent RM, rebuild expo flåde. Dette kræver ikke de største skills og kan derfor lede tankerne hen på at den første del af din stigning, som har krævet fokus og massere af tid. Der steg du mindre end nu hvor du "bare" skal sende expo og gøre det samme hele tiden.

Grunden til at dette ikke er muligt i U1 er:

Sirius har en Deu factor på 0,5 dvs. for at sende millioner af flåde afsted hver anden time vil det koste voldsomme mængder af Deu.

De har mindre flådehastighed dvs. mindre expo pr dag.

De har 4 i speed i forhold til 7 i Sirius dvs. langt mindre gevinst ved fund af ressourcer og flåde.

PS. Polemos Spiller ikke i U1 eller i Sirius så kender ikke til dig eller til dem i U1 så har intet personligt med nogen af jer, følger bare med i hvad der sker på de forskellige servere hvordan folk stiger osv. Håber bare at de snart få balancere discover class så man kan fokusere på andet end expo (gør det da selv, men det bliver sku kedeligt i længden. Man mister lysten og gejsten da det ikke giver større profit at gå efter spillere, da man bare nemt kan sende expo som giver kæmpe mæssig ress).

God dag til alle :smile2:

-Fadkidlagirl

• Så er resultatet inde. Jeg må sige at jeg er en kende ambivalent overfor det.

first off.. jeg smed udelukkende forsvar i rm i puljen for at gøre de andre alternativer mere spiselige ^^

Lad os da lige gå dem igennem enkeltvis for at se hvordan i har fejlet :)

70% rm: Jeg har simmet med jeres flåder mod mig med 70%rm, og der var en massiv profit til jer

.5 deut: Hvem kan ikke bruge billigere flyveture, især jer PvE spillere?

hurtigere skibe: I ville kunne nå frem til mig inden jeg skulle op og p*sse om natten? samt jeres PvE spil går stærkere

Så fri mig for jeres tuderi over at jeg er for dominerende fremover. i har haft chancen for at udligne forskellen! :)

Men hey.. jeg behøver ikke at fs nu hvor i har forpasset chancen for at nakke mig.. gør det dog stadig :P

• Nu er en af grundene til at jeg oprettede en konto i U1 netop at der var 1x flådehastighed. Vil gerne kunne gå ud og slå en streg uden at fleetsave mit lort, og at PvE spillet går stærkere er jo ligegyldigt når der er lige vilkår for alle spillere. Jeg nyder et langsomt spil og det ville fuldstændig ødelægge charmen hvis det blev ændret.

Større RM og mindre deut forbrug ville jeg ikke klage over, men er det ikke bare lappeløsninger på hvad der er et dybere problem i spillet?

Jeg kunne aldrig finde på at tude fordi der er en højere spiller der dominerer. Sådan har det altid været og jeg har lært at spille under de vilkår. Dem der tuder vil tude uanset om der kommer mere i RM eller der brændes mindre deut. Hvis man påstår andet må det være enten fordi man mangler noget indsigt, eller blot prøver at fremstå sympatisk uden egentlig at gøre noget for at ændre status quo.

Sir Isaac Newton is the deadliest son-of-a-bitch in space.