Hej drenge og piger i Wasat jeg håber på at i vil hjælpe til at vi også kan få vores settings lavet lidt om
Jeg ville forslå:
7x øko
14x forskning
0.5 deu forbrug
80% Rm
3x flåde speed (Som det er nu)
Hej drenge og piger i Wasat jeg håber på at i vil hjælpe til at vi også kan få vores settings lavet lidt om
Jeg ville forslå:
7x øko
14x forskning
0.5 deu forbrug
80% Rm
7x øko
14x forskning
70% Rm
7x øko
14x forskning
70% Rm
0.5 deu forbrug
Hvorfor er det at alle .dk unis skal være ens?
Der burde jo være mulighed for at vælge det uni der passer til ens kompetence og lyst. Nogle foretrækker 50% eller 30% over 70/80% Hvilket uni skal de så tage til?
Men når Quantum har fået kan jeg ikke se hvorfor I ikke skulle
Men når Quantum har fået kan jeg ikke se hvorfor I ikke skulle
Jeg tror præcis det er derfor, at alle nu vil have ændret sittings, når en får lov skal vi andre ikke snydes.
Jeg ved godt at mit forslag også ligger tæt op af Q's indstillinger, alternativt skal Wasat "nøjes" med 14x forskning, hvilket også vil være helt fint for mig.
Nogle indstillinger der kunne være dejlige, var en oprydning af alle de (V) der er og har været siden merge.
7x øko
14x forskning
Ellers skal resten bare være som normalt.
Vi kan også kun nøjes med at skrue forskning op til 14x, og så bare lade resten af indstillinger være.
Display More7x øko
14x forskning
Vi kan også kun nøjes med at skrue forskning op til 14x, og så bare lade resten af indstillinger være.
Grunden til at jeg ikke vil have deut 0.5 og 70-80%. Er fordi, så for opdageren en endnu større fordel end den har i forvejen.
Display MoreDisplay More7x øko
14x forskning
Grunden til at jeg ikke vil have deut 0.5 og 70-80%. Er fordi, så for opdageren en endnu større fordel end den har i forvejen.
Opdageren får ikke fordel af højere % i RM.
Derude er det standard 30% uanset indstillingerne.
Jeg synes at vi kun skal have højere forskningslevel.
Resten bør være som det er.
Standard er 20% for rm på ekspo.
Standard er 20% for rm på ekspo.
Det er det også - men ikke når jeg skal ramme tallet med mine pølsefingre.. Så bliver det plduselig til 30..
FarHEAD pølsefinger. Spøg til side..
Jeg er også tilhænger af 7x øko og 14x forskning eller alternativt kun 14x forskning.
7x øko
14x forskning
0.5 deu forbrug
80% Rm
Hvor mange stemmer kræver det at ændre Settings? Det er jo super fedt, hvis Vikings alene kan samle det nødvendige flertal og gøre Opdageren endnu bedre med 0,5 deu forbrug og større RM. Det vil for alvor ødelægge universet, der i forvejen er ret dødt.
Hop ind i Quantum hvis I er utilfredse med Wasats indstilinger.
Hvor mange stemmer kræver det at ændre Settings? Det er jo super fedt, hvis Vikings alene kan samle det nødvendige flertal og gøre Opdageren endnu bedre med 0,5 deu forbrug og større RM. Det vil for alvor ødelægge universet, der i forvejen er ret dødt.
Hop ind i Quantum hvis I er utilfredse med Wasats indstilinger.
Hvis det er som ved alle andre afstemninger, så kræver det et flertal på 80%.
Ok - tak for opdatering. Så bliver vi nok aldrig helt enige her i Wasat
En større Rm vil da ikke hjælpe opdageren mere end andre.
Det med 0.5 deu forbrug vil heller ikke gøre opdageren endnu bedre, da vi allerede har 0,5 deu forbrug så det vil jo ikke ændre noget som helst
Generelt tror jeg ikke der er nogen grund til at hold en afstemning for Wasat, da der ikke er andre end Viking der er enig om hvad der skal ændres, og resten af os har mange andre meningen om ændringerne.
Så fordi de er fra samme alliance må de ikke ytre sig? Det lyder som om der er en ret god grund til at holde afstemning for Wasat xD
Hvis der er så mange imod deres forslag så får de jo nok ikke 80%.
Så fordi de er fra samme alliance må de ikke ytre sig? Det lyder som om der er en ret god grund til at holde afstemning for Wasat xD
Hvis der er så mange imod deres forslag så får de jo nok ikke 80%.
Selvfølgelig må man det. At antage andet synes jeg er en forhastet konklusion at drage.
Generelt tror jeg ikke der er nogen grund til at hold en afstemning for Wasat, da der ikke er andre end Viking der er enig om hvad der skal ændres, og resten af os har mange andre meningen om ændringerne.
Mit forslag er da det samme som dit Det er da kun loney og Djangovonand som vil have en 80% Rm. Hvor både du og jeg har 70% ellers ligner det da at alle for fortrækker 7x øko og 14 forskning