uni 1 dødt eller ej

• ja der sker mange ting i uni 1 eller det gør der engang imellem 10 spiller går i mod 1 osv men hvordan kan vi få mere liv i uniet så folk bliver uden de forsvinder efter at ha fået et slag eller 2

altså nu synes jeg ik det er helt fair at 10 forskellige spillere går efter 1 spiller og det er fra 3-4 forskellige allyer

men okay samme skete i mod chip men han lære det aldrig fs fra planet selv om han har måner

men hvordan kan vi få flere til at joine uni 1 og nej det er ikke med hurtigere flåde det vil kun ødelægger uni 1 mere

• Vi har bare talt sammen hvor mange ipr'er han selv har sendt i denne måned, og sender det præcise antal retur. Jeg tror vi begyder at gør det i slutningen af alle måneder fremover :P

• ved jeg ved har han ipr 1 person i mens den person var inaktiv eller sådan noget og så har han været med til at smadre chip forsvar nogen gange med ipr og angrebet nogen men den helt præcis årsag kender jeg ik selv om jeg godt kunne tænke mig at vide hvorfor så man forstå det bedre

• ved jeg ved har han ipr 1 person i mens den person var inaktiv eller sådan noget og så har han været med til at smadre chip forsvar nogen gange med ipr og angrebet nogen men den helt præcis årsag kender jeg ik selv om jeg godt kunne tænke mig at vide hvorfor så man forstå det bedre

inaktiv eller ej.. man nuker ikke mine venner ustraffet :)

well.. han har minus i hp? det kan give en indikation af spillestilen :)

ja han har meget minus men det har rigtigt mange jo også

Ja.. på jeres hold.. der er vist kun en enkelt med minus på vores side :)

• måske men inaktiv er stadig en inaktiv i sidste ende

og dit hold mere hele serveren pænt sagt :P

da der kun er 1 tilbage som kan rører dig spacey og ham har du iap med dp er i fm og jt er gået miner så der er jo ik rigtigt nogen tilbage som kan gøre noget

men nok om det hvordan kan vi få flere til at joine uni 1 for det er ellers hyggeligt nok at spille på synes jeg

• Den eneste grund til du vil have 70% eller forsvar til RM Spacey er så nogen af jer store kan gå efter minere og lignende for at kunne dræbe uniet endnu mere =) men ja det ender jo nok med at alle jer der arbejder sammen sidder helt og holdent på serveren. Stort tillykke med jeres samarbejde i vil bare præstere og dræbe endnu en server =) men fair nok, jeg tager det sku ikke så tungt, det er jo typisk den spillestil der bliver lagt. Men kun en rød forresten?? Tror vidst lige du skal tælle efter igen =D

• jeg forstår ikke man vælger uni 1 som alt andet lige burde være danmarks ÆLDSTE uni

jojo fair nok men man skal da ikke brokke sig over der er støre kontoer og de "gamle" spillere har et støre netværk?

Snetnyf.jpg

DK: Rank 1 Before newbie MM and expo abuse.

• Den eneste grund til du vil have 70% eller forsvar til RM Spacey er så nogen af jer store kan gå efter minere og lignende for at kunne dræbe uniet endnu mere =) men ja det ender jo nok med at alle jer der arbejder sammen sidder helt og holdent på serveren. Stort tillykke med jeres samarbejde i vil bare præstere og dræbe endnu en server =) men fair nok, jeg tager det sku ikke så tungt, det er jo typisk den spillestil der bliver lagt. Men kun en rød forresten?? Tror vidst lige du skal tælle efter igen =D

Jeg kan altså kun tælle 1, IAmDrNoLife

Da jeg i tidernes morgen overtog denne acc, var det en lille miner med en nærmest ikke eksisterende flåde. Denne flåde er blevet udbygget ved hele tiden at være aggressiv og gå efter de større fisk, og ikke bare sætte mig ovre i hjørnet og tude fordi "de store drenge driller" Det er en tilgang, jeg på det varmeste kan anbefale. Ogame er bare lidt sjovere når man har et mål. Jeg maler gerne en skydeskive i nakken hvis det kan få jeres testikler til at falde ned? :)

• En lille historie for kontekst

Brian går i 8. klasse, Brian har i mange år, faktisk alle de år han har gået i 8. klasse, tævet løs på de små i 1-3 klasse. En dag ser nogle af de voksne hvordan Brian behandler de små i skolegården. De beslutter at nu er det nok, og at Brian skal have en lærestreg. Keep in mind at Brian efterhånden er blevet voksen (stadig i 8.klasse) og betydeligt ældre og stærkere end de fleste af de voksne, der vil sætte ham på plads :)

ovenstående er baseret på flere års observationer af Brian, så hav det lige i baghovedet inden i går alt for meget i selvsving over at Brian fik en lussing

Disclaimer: Names and places has been changed to protect the "innocent"

Jeg kan altså kun tælle 1, IAmDrNoLife

Da jeg i tidernes morgen overtog denne acc, var det en lille miner med en nærmest ikke eksisterende flåde. Denne flåde er blevet udbygget ved hele tiden at være aggressiv og gå efter de større fisk, og ikke bare sætte mig ovre i hjørnet og tude fordi "de store drenge driller" Det er en tilgang, jeg på det varmeste kan anbefale. Ogame er bare lidt sjovere når man har et mål. Jeg maler gerne en skydeskive i nakken hvis det kan få jeres testikler til at falde ned? :)

Hehe du har sku ikke ændret dig meget på det årti, jeg har været væk fra dette spil :) og tro du endelig jeg sætter mig over i et hjørne og græder, hvis det for dig til at føle dig større. Jeg ved udemærket jeg ikke står en chance imod dig og alle dine små IAP´er rundt omkring der kommer lige så snart du kalder =) men jeg kaster sku ikke håndklædet i ringen af den årsag, men ja jeg giver dig helt ret Ogame er noget hyggeligere med et mål. Men ja det er også rigtigt hvad angår de røde havde glemt at Nazgul og Fanta ikke længere havde den titel :) min fejl. Men du må sku komme med en bedre provokation end at få vores testikler til at falde ned for jeg tror sku ikke det er et problem eftersom jeg tror der er lidt mere gang i mine end der er i dine når jeg kigger på hvor mange børn jeg har ;-)

• Man skal ikke kaste med sten når man bor i et glashus :fatgreengrin: Siden hvornår er du blevet til sådan en omsorgsfuld person ? Jeg husker tider HVOR du er/var noob basheren :fatgreengrin:

" Biger Morgensterne går i special klasse sammen med en masse andre som heller ikke kan finde ud af at holde deres ejet savl indenbors, Biger spiller Ogame selvom han ikke kan læse eller skrive endnu, og alligevel er Birger Morgenstjerne end bedre ogamer end du nogen sinde vil kunne blive Spacy :borg::borg::borg: