uni 1 dødt eller ej

• haha sjovt det er et af mine kælenavne i forvejen :thumbsup: Grrrr WooooF WooooF

Hvis du intet behov har føre at føre dig frem på forrum, så er det lidt modsigende du fremhæver dig selv hver gang "lille ven" :blackeye:
    Sådan var du også i gamle dage :fatgreengrin: Altså at du lukkede en masse lort ud, og i samme besked underminere alt hvad du lige har skrevet :thumbsup:

Edited once, last by chu ().

• (...)

Hvem i alverden er denne imposter? Man forlader spillet i et enkelt årti, og så kommer der en eller anden newbie og vanrøgter ens gode navn og omdømme?

Enig. Der er kun 1 Chu.. ingen aner hvem ham opkomlingen er 🙂

Jeg kunne også vende den om, Hvem f... er du? jeg har aldrig set dit nickname nogen som helst steder før :O Så må du jo udfra din egen teori jo være en imposter :borg::borg::borg:

goa vs tards :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

De fleste af mine gamle navne står i min signatur, selvom Chi (Det navn jeg havde på OGame.dk's forum i årevis), Remiel (Det navn jeg havde i U8.dk) og de usandsynligt mange navne jeg havde i U4.dk er udeladt. Det er ikke svært at se nogle af navnene og så høre spillere der var der i min samtid hvem jeg er. Du kan også spørge de gamle teamlers, hvis du vil.

Destiny will Prevail.
    aka Chu, Chuwie, Chuthlhu, Legend Reborn, LR. Mod, GMod, NoAlly Alumni, Doctor of Evil, Ph.D., Baron of Roleplay, Viscount of Discussion, OBE.
    Nostalgia - it's not what it used to be.