• Jeg syntes at det ville være bedre at bevare Hyperion som værende et speed uni, og ikke ændre på settings for dette uni.

Man kunne derimod lave det muligt at hoppe over i Hyperion. (fra et valgfrit uni der lukker.)

Jeg har ikke den store holdning til de andre unier, da jeg ikke vil blande mig i de settings der ikke omhandler mig.

• Jeg syntes at det ville være bedre at bevare Hyperion som værende et speed uni, og ikke ændre på settings for dette uni.

Man kunne derimod lave det muligt at hoppe over i Hyperion. (fra et valgfrit uni der lukker.)

Jeg har ikke den store holdning til de andre unier, da jeg ikke vil blande mig i de settings der ikke omhandler mig.

Hvem ville nogensinde gå derover udover for at køre den helt vilde pve stil med endnu hurtigere expo :thumbsup:

Det her er aktiviteten af Hyperion de sidste par uger. Da Krumme er stoppet er det ikke ret meget tilbage, medmindre man selvfølge syntes det er sjovt at angribe sin bror som er den eneste anden fjende i uniet når han stjæler ens sko, eller hvad det angreb i havde gang i handlede om :kpinch:.

Ville det ikke være federe at komme til et uni med x3 flåde speed hvor der er mere aktivitet ?

• Syntes nu at x3 ville være alt for langsomt.

Jeg spiller selv lidt i Wasat, det har bare ikke den samme intensitet som et speed uni.

Mere aktivitet ville da helt sikkert glæde mig, men ønsker det ikke på bekostning af de flåde settings jeg har nu.

Med eller uden sko. 😀

• Forstår bare stadig ikke hvad det sjove er ved hurtig flådehastighed når der ikke er nogen derinde udover en enkelt i ny og næ der lige popper op ? Flådehastighed er vel ligegyldig medmindre der er nogle at angribe, medmindre man er miner og bare gerne vil rykke sine ress hurtigt :fatgreengrin:

• Tror nu de fleste har valgt deres uni ud fra dets settings, så det bliver sværere end som så at lave om på for de fleste.

Som du selv skrev tidligere, så er den syge pve stil ret god i et speed uni, og den bliver benyttet en del herinde.

Jeg kunne ikke forestille mig at gå ned til 3x flåde hastighed, og da slet ikke for at få mere aktivitet i bytte.

Kan ikke se hvilke benefits det giver os herinde at flytte en flok aktive spillere herind hvis flåden bliver sat ned til x3.

Hvis jeg ønskede andet var jeg blevet i Quantum, eller nogen af de andre unier jeg har spillet i.

80% rm og 5 min ud til ekspedition, det kan vi li herinde.

Men nu er jeg ikke flertallet i Hyperion, så hvis det er det de planlægger syntes jeg at det burde være på sin plads med en afstemning, hvor det kun er folk fra uniet der har stemme ret.

Kan ikke se hvorfor folk udenfor uniet skal have indflydelse på den beslutning :rolleyes2:

• Hvad med unis med og uden handelsmand. Hele min konto er bygget er op omkring at få de rigtige ressourcer, ikke bare så mange som muligt.

Derfor synes jeg ikke man kan blande de to. Det ville svare til at merge unis med og uden klasser:squint:

658 posts on the Danish board...

2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

• har i overvejet at det "merge item" de snakker om, måske kunne være et item du kan købe i shoppen ligesom classes osv, som gør du merger din account og intet andet ind i et andet uni ?
    ingen settings bliver lavet om, ingen all around merge kommer, men at folk selv kan flytte deres account ind i et andet univers for MM ?

self med et tweak der afhængiger af feks #1 points, så man kan feks ikke merge ind i et univers hvis din account er feks. 25% størrer end #1 i det uni du vil ind ?

jeg tænker bare når de siger "new merge system with transfer item" at det bliver et item du kan købe så man individuelt kan merge sin egen account ind til forskellige uni's :thumbsup:

de har jo også allerede sagt at "itemet" er blevet lagt ind i koden ved sidste opdatering og testes nu på deres test servere, så igen, tænker merge item over generel merge er nok mere sandsynligt :squint:

• Tænker at det både kommer et merge hvor nogle unier bliver lagt sammen for at gøre plads til nye samt et merge item. Garanteret noget med at man kan flytte sin account for en betydelig mænge DM enten med at man ikke må have for mange point i forhold til nr 1, eller hvis ens konto er 1 år eller ældre ikke må merge med nye unier.

• Jeg håber det. Jeg spiller i Japetus, og det er ganske håbløst med aktiviteten. Det har desværre ført til at et par spillere har positioneret sig meget dominant, og spiller enormt aggressivt.

De få aggressive spillere må nøjes med raids med pinlig profit i forhold til indsatsen. Det fører til at de mindre spillere mister interessen og stopper, naturligvis.

Lige nu er der 83 spillere i universet og 11 af dem er aktive. 11.

Jeg går selv med tanker om at stoppe spillet, hvis GF ikke snart giver lyd fra sig angående merge. Det varer ikke længe før antallet af aktive spillere kan tælles på ét ciffer, selv hvis jeg bliver.

• Der kommer et merge vi skal bare have lidt tålmodighed. De har allerede merged en del andre communities. De har dog også kæmpet med at få "graveyard" serveren til at fungere for at gøre plads i unier der allerede er proppet af folk i FM, plus de skulle også gerne få merge item op at køre når alle communities er merged.

De har også lige introduceret de der præmier, men tænker da at der snart sker et par merge igen rundt omkring :)

• Så kom der sgu merge boys.

I er alle sammen velkommen i Sirius, den eneste der er aktiv er MIBR, måske wild tiger engang imellem. Jeg er gået inaktiv flere gange, så der er rig mulighed for at farme mine planeter.

I kan også nuppe flåden den ligger på 5.130.14 måne med 500 mia råstoffer : o )

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

• Det jo helt skidt.. hvordan skal en top 10 acc fra Nusakan med ca 100 mil point, få glæde af at komme til nyt uni, hvor man kun lige er sikret top100.. med 1 mia point til 1 pladsen......................... FM HERE WE GO

2097 Rip :sdeathstar: Down in Uni1

• Fik ret i min forudsigelser omkring at det blive U1, Quantum og Sirius man kan merge til :thumbsup:

Kan godt se det er træls at skulle over i et uni hvor man er langt bagefter men U1 har dog kun maks 550 mil point til den førende. Derudover må man også bare acceptere at det kun er Nusakan og Oberon der har en del aktive spillere ellers ligger alle andre unier under 20 aktive spillere. Lidt fjollet at have så mange unier med kun en håndfuld aktive spillere.

Polemos Det vil jo tage flere år før man har nok flåde til at kunne angribe dig selvom du er inaktiv :crazy:

• Fik ret i min forudsigelser omkring at det blive U1, Quantum og Sirius man kan merge til :thumbsup:

Kan godt se det er træls at skulle over i et uni hvor man er langt bagefter men U1 har dog kun maks 550 mil point til den førende. Derudover må man også bare acceptere at det kun er Nusakan og Oberon der har en del aktive spillere ellers ligger alle andre unier under 20 aktive spillere. Lidt fjollet at have så mange unier med kun en håndfuld aktive spillere.

Polemos Det vil jo tage flere år før man har nok flåde til at kunne angribe dig selvom du er inaktiv :crazy:

Nåår ja, men sådan har det jo været flere gange :D Med Flyingduck tilbage i univers 1, Janosch i U10/Hydra og Dark Depression i Quantum. Mon ikke at man kan finde nogle der kan flyve imod mig :)

hvordan fanden skal den server jeg spiller på, kunne klare sig imod de servers???

sådan her ser min top10 ud

Det ligner meget godt Nusakan.

Ogame.dk er officielt færdig.GG

Ogame.dk er ikke færdigt nu, dengang expedtioner 2.0 kom, der døde det rigtigt :)

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

• kunne vi få et fjerde target uni? til dem under ½ mia point?

her tænker jeg blandt andet på

for så vil de seks unis med undtagelse af Merkur, have minimum 1 i top 10 :)

jeg tror at vi alle sammen er ligeglad med indstillinger, så længe at vi ikke bliver smidt ind til en 30 plads fra en første plads, eller x10 størrelse spillere, for det er da noget som kan ødelægge gejsten og betalingsviljen :)

det fjerde uni kunne eventuelt også kun være åbent for spillere under en vis størrelse :)

så fx 200 mop point, kunne få lov at komme derind, imens at dem over, skal ind i en af de tre :)

• Fuldstændig enig.

2097 Rip :sdeathstar: Down in Uni1