Start Pakke med inkluderet IAP til 15 mio points

  • Hvis du sidder og overvejer at starte i et nyt univers, men ikke gider at være helt på dupperne hele tiden, med hensyn til fleet save, og tømme planeter osv.

    Så burde du at overveje Hyperion.

    De fortabte brødre tilbyder som nævnt i overskriften, en god start hjælp, hyggelige samtaler, og fuld IAP til du når 15 mio points.

    Vi vil hellere end gerne være behjælpelige med alle de spørgsmål du skulle have, som ny, eller øvet ogamer.


    Skriv en pb til

    Lige2

    Lonely


    Hyperion DK

  • så håber vi på og se nogen af de lidt stør spiller komme ind især dem fra b baren af :thumbsup::fatgreengrin::fatgreengrin:

    Vi ser på det ved merge :)

    btw fik i slet ikke et slap over hænderne med det at "komme til" at glemme at smide Lonyes gamle konto i FM xD?


    imponerendene egentlig


    men godt interativ så kan de ress jo bruges til dette formål istedet for at skulle tilbage betales til GO

    Snetnyf.jpg

    DK: Rank 1 Before newbie expo abuse.

  • der er ik så maget at sige lonley har levet en dummert og det er ik noget jeg vil skiver om her inde :)

    Nej gem den slags til den mørkere del af forum:ninja:

    Jeg laver gerne en acc hvis den får 2 mia i boost. Hvor stor er pakken?:blink:

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

  • der er ik så maget at sige lonley har levet en dummert og det er ik noget jeg vil skiver om her inde :)

    Det var endda ret tydeligt, selv for mig og jeg er endda ikke for hurtig. men hvad fanden mere vil have mere :)

    Snetnyf.jpg

    DK: Rank 1 Before newbie expo abuse.

  • der er ik så maget at sige lonley har levet en dummert og det er ik noget jeg vil skiver om her inde :)

    Det var endda ret tydeligt, selv for mig og jeg er endda ikke for hurtig. men hvad fanden mere vil have mere :)

    Tja det kan vel vendes og drejes på mange måder, i teorien er det et legit hit, som jeg ikke lige havde regnet med.

    På den anden side er det 2 fortabte brødre, der måske har prøvet grænser med reglementet.

    Ingen ved det, men alle snakker om det :-)

    Og hey, syntes nu at du var ret hurtig da jeg noobede rundt i Quantum xD

  • Det er kun imod reglerne hvis man bliver taget :D

    Hvis folk vil starte i et nyt univers, så skal de hellere komme til Sirius, der har vi store tykke inaktive, jeg gider ikke at farme dem så de har ofte et par millioner råstoffer liggende :D

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

  • Hvis nogen burde starte i et nyt univers skulle det være Hyperion eller Merkur imo. I hyperion er der hurtigere expos I Merkur er fronten ikke langt foran og uniet er ikke dødt.

    Altså lige nu er der 0 on i hyperion. Så hvis man bare vil have en stor acc så gå derhen.

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa