Danmarks bedste spiller - Første til 1 milliard point

  • Så ramte jeg endelig 1 milliard points, så er der jo ingen tvivl om hvem der er den bedste spiller i OGame Danmark's historie, da jeg er den med flest point, så må jeg vel være den bedste :borg:


    Points: 1.000.234.730 (Placering 1 af 283)


    Tillykke til mig :lol:

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

  • Tillykke!


    Selvom det med under 300 andre spillere måske efterhånden hedder Danmarks mest stædige? ;)

    Destiny will Prevail.
    aka Chu, Chuwie, Chuthlhu, Legend Reborn, LR. Mod, GMod, NoAlly Alumni, Doctor of Evil, Ph.D., Baron of Roleplay, Viscount of Discussion, OBE.
    Nostalgia - it's not what it used to be.

  • Tillykke!


    Selvom det med under 300 andre spillere måske efterhånden hedder Danmarks mest stædige?

    Jeg tror at han mener det lidt for sjov. Eftersom det er ret tydeligt hvor broken ekspeditioner er lige nu. Vidst tydeligt det ikke kræver så meget skill, men han var den første der begyndte at bruge pirater på expo så cadeau til dig!

    Tror lidt pointen er at kaste lys over hvor fucked up lortet er lige nu xD

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

  • Tillykke!


    Selvom det med under 300 andre spillere måske efterhånden hedder Danmarks mest stædige?

    Jeg tror at han mener det lidt for sjov. Eftersom det er ret tydeligt hvor broken ekspeditioner er lige nu. Vidst tydeligt det ikke kræver så meget skill, men han var den første der begyndte at bruge pirater på expo så cadeau til dig!

    Tror lidt pointen er at kaste lys over hvor fucked up lortet er lige nu xD

    Efter ikke at have spillet i et årti har jeg måske mistet humoren... :O

    Destiny will Prevail.
    aka Chu, Chuwie, Chuthlhu, Legend Reborn, LR. Mod, GMod, NoAlly Alumni, Doctor of Evil, Ph.D., Baron of Roleplay, Viscount of Discussion, OBE.
    Nostalgia - it's not what it used to be.

  • Sidekick Glad for at du kunne læse igennem min sarkasme. Spillet er utrolig broken lige nu og problemet er at GF ikke rigtig kan fixe det, uden at fucke det op for dem som ikke har brugt expo tidligt nok.

    Jeg er 500 millioner foran Wild Tiger, hvordan skal han nogensinde kunne hente mig ?

    Hvis vi kigger på ham russeren der, han har hvad 8 milliarder point ? Der er jo ingen der nogensinde ville kunne nakke ham i Rusland, hvis de stopper for expo.

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

  • Hellere ændre noget nu, end at lade problemet blive ved med at stå på. Har ikke rigtig forstået hvordan man ikke har gjort noget nu er det 6 måneder siden at de introducerede class systemet. Der er et tydeligt problem ved at man kan opnå sammen point på en måned som folk har været flere år om at opnå.


    Man skal dog huske på nogen gange at det er nemme at hakke på GF for ikke at ændre på tingene, som man selv syntes er den bedste løsning. Da man ikke sidder i deres sted er det svært at vide hvad der ligger til grund for deres nye introduktioner til spillet samt løsninger.

    Lidt ligesom i fodbold når man altid sidder i sofaen og hakker på træneren for ikke at gøre som man selv syntes :biggrin:


    Min "sofa-løsning" ville dog være at sætte en top på hvor store RM der kan skabes ved pirat-kampe.


    Back to topic hvad sender "kongen" af DK så afsted på sine pirat togter for du skabe RM der er 20-30 gange større end mig og jeg sender 600k LJ og 300k ST efterhånden og det er ved at være pænt dyrt i deu efterhånden :fatgreengrin:

  • "kongen" af DK

    det skær i mit iskolde hjerte....


    Men expo er ikke lige så broken i unier hvor der ikke er HM, stadig voldsomt latterligt men med 1 mia deut om dagen i comsumtion i et 0.5 uni så kan det hurtigt stikke af uden HM

    Snetnyf.jpg

    DK: Rank 1 Before newbie expo abuse.

  • Fadkidlagirl sender 7,5 mio LJ og 3.75 mio ST ud, så har jeg også nogle med 500k IC

    "kongen" af DK

    det skær i mit iskolde hjerte....


    Men expo er ikke lige så broken i unier hvor der ikke er HM, stadig voldsomt latterligt men med 1 mia deut om dagen i comsumtion i et 0.5 uni så kan det hurtigt stikke af uden HM

    Det ser satme godt ud gør det ikke N1x ? :crazy:

    Desværre kan jeg ikke tage titlen som kongen af DK, den har Kongen fra UNI10 tiden, men tænker måske Chaos er det ikke guden over Nyx ?:dance:dance


    Personligt bruger jeg 1.5 - 2 mia deut om dagen på expo. I dag har været en stille dag, men har stadig lavet en god del profit.

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

  • Chaos er det ikke guden over Nyx ?

    Khaos er ikke en gud, men en urtid (intethed) hvor guder opstod, Nyx var så den første gud der opstod og Nemesis var en af hendes første børn ;)
    men tænker det her er Hubris, sååå Nemesis må lige aktivere en gang!

    Snetnyf.jpg

    DK: Rank 1 Before newbie expo abuse.

  • Puha der skal godt nok byttes nogle ress i Handelsmanden for at få flåderne afsted hver dag :biggrin:


    Bliver dog spændende at se hvad de har tænkt sig at gøre ved hele problemet, håber snart der kommer en løsning :thumbsup:

  • Med deuterium lager 22, så skal det kun gøres 2-3 gange om ugen :)

    Men med 72 milliarder profit igår, så overlever jeg sgu nok de dårlige rates ;)

    Håber skam også at de finder et eller andet fix for det. På den anden side ville det være sjovt at se hvad den tekniske limit er for ogame points ^^

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

  • Med handelsmand så minder OGame jo stortset om Hay day eller et andet farm spil hvor man spiller med sig selv:wink3:

    I det mindste bliver man i nye unis nødt til at skaffe sig nogle deut pushers. Altså jeg ved da ikke helt hvad jeg skal gøre når de en dag stopper:confused:

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

  • OGame har i lang tid været et inaktivt spil. Den måde du laver flest point på er ved at angribe inaktive og bygge miner, altså før der kom de nye klasser.

    Det ser ud til at der er rigtig mange der har ondt i røven over at de ikke selv satte sig ned og lavede matematikken på det :)

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

  • OGame har i lang tid været et inaktivt spil. Den måde du laver flest point på er ved at angribe inaktive og bygge miner, altså før der kom de nye klasser.

    Det ser ud til at der er rigtig mange der har ondt i røven over at de ikke selv satte sig ned og lavede matematikken på det

    Meget uenig. I pegasus lå mrkaio nr 1. Han lavede profit på raids. Psytech som farmede inaktive var alligevel et godt stykke bag.

    Senere i Pegasus lå Starcommander heller ik på første plads. Han farmede 16 timer i døgnet i 2 et halvt år, men alligevel holdte izi førstepladsen.

    I Quantum var Izi/HLS også over Nybegynderen som farmede inaktive 24/7. Senere N1xorn, som heller ik fik størstedelen af profitten fra inaktive.

    Selv Sirius var ikke ledt af en farmer. Koeber Deut sendte ikke 1 eneste wave mod inaktive. Så kom HLS og Dark Angel på toppen. Igen DAs profit kom fra hans hits, han havde virkelig lorte miner.

    Rigel.. MegaMan nakkede bare alle i hele uniet, det havde intet med miner/inaktive at gøre.

    Her i Merkur farmer nr 1 ikke inaktive:wink3: Han sender end ikke ligeså meget på expo som 2 og 3.:smile2:


    Det er vigtigt at farme, miner er også gratis profit, men i sidste ende handler det om en blanding. Intet .dk uni de sidste 5 år har været ledt af en farmer imens universet har været "aktivt" altså inden for det første halve år.

    Måske har mange top spillere også farmet, men det har aldrig været nok. Selv DD lavede også hits og slukkede kols - og det uni var dødere end dødt.

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

    Edited once, last by Sidekick ().

  • Tror du misforstår en meget basal ting i ogame. Det er ikke et spil der er færdigt på 1 eller 2 år, det er et evighedspil. Nu har jeg dog rigtigt nok kun spillet i sirius i 14 måneder, men jeg skød op af rangstigen ved brug af inaktiv farm. Jeg har rykket planeter og bygget de sidste planeter omkring det, at det er ligegyldigt nu er så noget andet.

    Hydra var nok det mest aktive univers indenfor nyere tid vi har haft i .dk og der lå tahmias / jeg nummer 1 i lang tid ved brug af inaktiv / rip farm.

    Jeg finder det sjovt at der er nogen der mener de danske universer har været rigtig aktive de sidste 10 år. Hvis du kan idle med din flåde i mere end 20 minutter i et speed univers, så er det ikke et aktiv univers.

    Sjovt at mange af dem du har nævnt har haft "hjælpemidler" til spillet.

    Da jeg startede i Sirius havde jeg 27 millioner point, wild tiger havde 160. Men alligevel steg jeg mere end han gjorde i løbet af 8 måneder fordi jeg skamfarmede det univers og byggede ren miner.


    Nu kender jeg så mrkaio og hvis der er en der skamfarmer og solarbasher så er det sgu ham. Jeg mener at jeg har vist nok i min tid i ogame til at kunne snakke om hvordan man bedst laver point :)

    Hvis du en dag vil opleve et aktivt univers, så prøv at start op i et fransk univers og spil der mere end 6-12 måneder.

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

  • Blev du ikke nakket af ham i Pegasus? (Hvis du altså er Tahmias eller Jakob, kan være jeg misforstod)


    men jo. Hele min pointe er at skamfarme er også en del af spillet. Men som du kan se så har han jo også nakket et par stykker. Altså kom lortet jo ikke fra inaktive nærmere fra at spise dem der høstede inaktive. Dette gælder især i større unis som du snakker om. Det handler jo om at få de andre til at gøre arbejdet for sig.

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

    Edited once, last by Sidekick ().

  • Jeg har aldrig spillet i Pegasus, det har tahmsebamse heller ikke. Sidst han spillede var nogle år tilbage. Det er vist omvendt er er tahmias der har nakket mrkaio tilbage i uni11 ;)

    Tror sidst jeg blev nakket var vist de 800 rips i hydra hvor ALL IN var i feriemode :thumbsup:

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

  • Jeg har aldrig spillet i Pegasus, det har tahmsebamse heller ikke. Sidst han spillede var nogle år tilbage. Det er vist omvendt er er tahmias der har nakket mrkaio tilbage i uni11

    Jeg prøver ikke at forsvare mrkaio eller e.l. skrev bare hvordan han fik en overlegen førsteplads.

    Men Tahmias spillede da som KaffePistol i Pegasus. Derudover var hittet i uni11 da der hvor de havde hinanden på buddy, ikke sandt?


    Men som sagt. Jeg tror ikke på at man kan sige at inaktive + miner = sejr. Det er en vigtig del af spillet, men med alle de eksempler jeg kom med, så er det i hvert fald ikke nok i dansk OGame.

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

  • Så vidt jeg husker så havde tahmias smidt ham af buddy, men dengang var kaio jo offline 22-06 søndag-torsdag. Så det var ikke svært at finde et hul. Nej det gjorde han ikke, så er der nogen der har spillet under hans navn, og så vidt jeg ved er jeg den eneste der har gjort det :).

    Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x