Så sluttede festen

• Så sluttede festen for mig!

Selv om jeg er absolut top...

Havde fanget en efter vi havde arbejdet på MD længe....

Fanger hans flåde.... og Vupti....

Manden kan lige købe res i et 10 x øko uni... nok til at bygge så meget flåde at jeg må trække.... dette sker på minutter...

Spillet er nu et hvem der har penge kan vinde spil... ingen skills ingen jagt... bare købe sig frem....

Tillykke til Gø og Gokke.... som vil spendre formuer på spillet - dejligt at i støtter Ogame, gjorde jeg også.. men ikke mere...

Farvel og tak..

Og til alle jer der været imod, med og blot set på... tak for tiden...

Zealot, SideKick, Explorer, Straycat, Tex.. og alle i andre gamle tosser... tak for tiden....

Og lige så alle kan se........ de 400 mil res dukkede op uden flåden havde landet, uden nogen flåde var på vej, uden nogen mulighed for at redde hans r..

Tilykke Gø og Gokke i vinder på penge :)

flåden var nu rimelig ok..

• Forstaar dig godt og har ogsaa selv mistet en del af gejsten siden det har vaeret muligt at købe sig til en første plads. Her er ikke brug for talent, mange timers arbejde for at bygge op og saa se sig slaaet et credit card.

Har vaeret hyggeligt at spille med dig og oensker dig det bedste. :thumbsup:

Proud member of Muppets uni 1.org
    Leader and Diplomat of Kebab uni 1.dk
    Proud member of Relax uni Quantum.DK

Leader and Diplomat of LOA Quaoar.dk

Leader and Diplomat of MLP Sirius.dk

Proud member of Scorpio.org

• Så besejrede Malin dig med illusoriske kontanter?

Wow, Han skal ændre sit kaldenavn til Merlin. Hvilken troldmand! :)

Tillykke, ven.

Du har grebet chancen for hæderlig kapitulation!

nu kan du forlade med din ære!

Jeg kommer til at savne din '0 ~ 1 sek' interval RIP bølger :) hvad en 'enorm og mægtig dygtighed'!

Åh, og ved du, at du kan 'annullere ting' for at få ressourcen tilbage?

Btw, farvel min ven.

P.S. Ved du, at alliancen kunne vinde to gange på grund af bedre logistik? ikke bare 'dygtighed'?

Hmm, nå, reduceret aktiv afspiller efter din meddelelse skulle betyde noget.

Måske er vi langt bagefter dit 'logistikfirma'

sandsynligvis var vi aksen XD.

P.S.2 Åh, og mit planetnavn. Occams barberblad.

Kender du betydningerne?

"Det enkleste svar er mere tilbøjelige til at være det rigtige svar."

Efter min mening

at holde ressource med bygninger og forskning er mere enkel end at købe ressourcer over hans lagringskapacitet uden nogen 'flåde' som du sagde. er det ikke?

Hvordan tænker du? Det er op til dig. men faktum? godt, nogle fakta er undertiden mere skuffende end forventet.

P.S.3 Åh, og spørg hej til din hengivne ven, der var vant til at hindre vores ekspedition :)

• LOL VP...

54.000 LJ på stationere.... lad os køre den lidt baglæns...

De kan trækkes når som helst... og Ingen vil kommer efter dem, efter som din og hans flåde ville vinde... så jo klart han "afbryder" en forskning :)

og det ville så være, i runde tal, hvad... For hvad koster kun Krystal og deu ?

Over de sidste 3-4 uger har jeg total overtaget #1 -- jeg ikke bare løber men spurter fra jer... I res tjent på raids, expos osv.

Og alligevel præstere i begge at lave ting som bare ikke hænger sammen... Og som Kun MM, kan stå bag..

Ang... 1 sek interval på med RIPs på ødelæg... så det fuldt lovligt, og er noget alle kan gøre uden nogen addons eller noget - :thumbsup:

Måske du kan forklare hvordan du bygger de IC... og husk det jo kun en "del" jeg tager.. KLIK HER

Og lige en sidste ting, inden jeg gik i fm.... Smed jeg hele flåden på expo..... Lod 800.000 ST stå... din "smarte" makker så dem...

Når i nu er så dygtige, og i ikke MM bygger, og er de bedste af de bedste (IRONI), hvorfor tog i dem ikke, 16 timer off...

Eller de 10 måner hvor jeg lod deu stå, sammen med transere, i tog ingen...

Alt i "tog" var lidt deu fra måne 11 måne... uden nogen skibe :D - vel at mærke efter jeg havde postet her inde:fatgreengrin:

Som sagt tidligere GØ og GOKKE... i må hygge jer :) med at bygge 13.000 skibe på minutter, eller faktisk nogle gange endnu flere :)

3600 lj = en time.....

ic tager længere.... meget længere, og rips endnu mere...

• Altså jeg byggede et par millioner af skibe tilbage i januar da jeg skulle nakke vendelboen, der havde jeg dog sparet alle de detroids op jeg kunne igennem 4 måneder, indrømmer da også gerne at når der var tilbud købte jeg nogle :).

Jeg forstår ikke helt hvad det er der er sket her, men held og lykke i fremtiden DoneDane, du er en af de helt gamle der fatter spillet. Desværre ødelagde GF spillet rigtig med update 7.0.0.

Glæder mig til at se hvordan GF får fucket merge op, det bliver nok noget med sirius bliver merged sammen med det her univers fordi det er jo "fair" lol.

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

• Manden kan lige købe res i et 10 x øko uni... nok til at bygge så meget flåde at jeg må trække.... dette sker på minutter...

Så du har nævnt, at 'nogen' kan købe res ikke tid i hovedtråden.

med at bygge 13.000 skibe på minutter, eller faktisk nogle gange endnu flere

3600 lj = en time.....

ic tager længere.... meget længere, og rips endnu mere...

Og nu tackler du tiden?:confused:

Godt. med auktion, dagligt tilbud osv. er der mange måder at købe 'detroid' og med ja MM.

+ I min korte hukommelse.

Jeg har fundet 'NO' -tråd, der beskylder nogen, der bruger premium-genstand eller forkortelsesmulighed med MM.

(selvfølgelig tråde med 'logisk og rationel tænkning')

Hvilket interessant punkt kom du med.

Eller skal jeg sørge over dit sandsynlige økonomiske problem?:sad2:

Og ja. Du var nr. 1.

Jeg har aldrig forsømt det.

Men godt, din mmostat viser ikke flad nr. 1 på dette tidspunkt. :confused:

Eller hvad? lærte du, at 10 dage = 3-4 uger??

+ IMAO hvis malin ikke ramte 2 * sort hul i træk.

konsekvenserne kan være forskellige. det er bare let matematik. :w00t:

(Også med en eller andens udmattende taktik mod hans expo måske eskalerede at ulige og skader)

Nå, om RIP bølger, sandsynligvis jeg kan emulere det samme med lidt hjælp af AI eller maskine.

(Da .dk-server viser dårligere forsinkelse end .org og smadrende Enter-nøgle er blokeret af serveren)

(Åh, og jeg ved, at GF aldrig bekymrer sig om disse ting.
    Jeg er bare en gammeldags bruger af 'naturlig hånd':rolleyes2: )

Mit ord er forbi. nyd dine lækre måltider med dine venner.

Jeg sidder bare her og nyder et fredeligt univers.

Det vil være dejligt, hvis jeg aldrig ser dig igen.

- ved. En Pacifist :squint:-

P.S. Og du ved, galakse 3 er for langt væk fra ham.

laver du sarkasme bare fordi du parkerede din flåde langt væk? lol

• Galaxe 3 er for langt væk ....

Den dårligste undskyldninge i universet :D han kan da bare banke afsetd fra g2 eller g4...

Jeg lavede en AS1 fra G3... til g2.... hvad er for langt ?

Ser mig igen... tja.... kommer da på med mellemrum, blot for at knække jeres måner :) lidt skal man da lave... og har 3.5 milliarder res, jeg nok pumber i IPR ... alt sammen for kunne ødelægge din søvn :)

700 rips er mange ture mod jeres måner :D

• Altså jeg byggede et par millioner af skibe tilbage i januar da jeg skulle nakke vendelboen, der havde jeg dog sparet alle de detroids op jeg kunne igennem 4 måneder, indrømmer da også gerne at når der var tilbud købte jeg nogle :).

Jeg forstår ikke helt hvad det er der er sket her, men held og lykke i fremtiden DoneDane, du er en af de helt gamle der fatter spillet. Desværre ødelagde GF spillet rigtig med update 7.0.0.

Glæder mig til at se hvordan GF får fucket merge op, det bliver nok noget med sirius bliver merged sammen med det her univers fordi det er jo "fair" lol.

Er lige glad med folk køber noget for MM, gør jeg da også selv, støtter gerne spillet, men det her hvor punktet er nået hvor skills og tid, ikke længere er den afgørende faktor.

• Og ja. Du var nr. 1.

Jeg har aldrig forsømt det.

Men godt, din mmostat viser ikke flad nr. 1 på dette tidspunkt. :confused:

Måske du skal sammenligne kurven med de slag jeg har lavet, og de sorte huller jeg også har ramt... (Malins kostede ca 2 mil point, mine godt 3 millioner pr styk)

Men en forskel på godt 10 millioner i point siger vist nok..... At jeg i periode "virtuelt" har lagt længer nede, skyldes vist overstående.

En sidste kommentar kunne være, at havde han ikke speedbuildet 6000 Ic plus rips, men havde trukket de 54 K lj. - ville historien være en helt anden.

For det ret svært at bygge skibene uden Metal :)