Hey,
Jeg kunne godt tænke mig et noget mere engageret community omkring vores lille univers. Forum er desværre ikke så aktivt, og der mangler lidt fællesskab og hyggesnak her i universet. Uanset om vi spiller i samme alliance eller er fjender, kan vi vel godt have det sjovt sammen.
Derfor har jeg, og BRO, taget initiativ til at starte en discord server, specifikt for alle spillere i vores Uni1. Hvis du bruger discord vil vi rigtig gerne se dig derinde. Det er naturligvis 100% frivilligt, men vi tror det kan hjælpe til at skabe et bedre univers, samt tiltrække og hjælpe nye aktive spillere.
Vi tror discord kan blive et godt supplement til forum, og give en bedre fællesskabsfornemmelse, og et hyggeligere spil. Forum er stadig påkrævet at bruge, hvor reglerne siger det, dvs. til krigserklæringer osv.
Du kan joine ved at følge linket her. Del meget gerne med dem du spiller med i universet, og i alliancen
https://discord.gg/5ptS6cey7N
Vi ses!
Ps. Hvis dette er imod nogle regler skal en Mod blot kontakte mig. Samtidig vil vi meget gerne have en officiel Moderator/GO ind, som kan sikre at alt foregår efter reglerne.