[TOT: 3.802.000] Kirsten Birgit [KBE] vs. Google (A: 0, D: 3.802.000)

• Har lavet en del på Google i dag efter han kørte 1000 RIPs ind over stakkels Deadly-Worm.. Det synes vi alligevel var tarveligt gjort :blackeye:

Ikke den helt store kamp, men lækre ressourcer, tak for det :wink3:

On 26-05-2021 --:--:--, the following fleets met in battle:

Attacker Kirsten Birgit [KBE]

Pathfinder 3.773

Defender Google

Recycler 1

Espionage Probe 454

Solar Satellite 738

Crawler 297

After the battle ...

Attacker Kirsten Birgit [KBE]

Pathfinder 3.773 ( -0 )

Defender Google

Destroyed!

The attacker has won the battle!

The attacker captured:

36.666.507 Metal, 3.274.211 Crystal and 8.166.271 Deuterium

9.167.631 Metal, 818.869 Crystal and 2.041.749 Deuterium

The attacker lost a total of 0 units.

The defender lost a total of 3.802.000 units.

At these space coordinates now float 422.800 metal and 1.771.000 crystal.

The attacker captured a total of 60.135.238 units.

The chance for a moon to be created from the debris was 20%.

The attacker(s) captured the debris.

Summary of profit/losses:

Summary attackers(s)

Metal: 46.256.938

Crystal: 5.864.080

Deuterium: 10.208.020

The attacker(s) made a profit of 62.329.038 units.

Summary defender(s)

Metal: -46.438.138

Crystal: -6.623.080

Deuterium: -10.876.020

The defender(s) lost a total of 63.937.238 units.

Powered by OGotcha CR Converter 4.3.2

• Kirsten Birgit ønsker krig, det få hun/han måske senere.. men det hun skal vide er at jeg er villig til at bruge
    utallige af MM (ligesom jeg har fjernet Abras defencebunker med IPR alene) Oberons nok største defence, og ligesom jeg har fulgt efter Sputniks planeter, selv efter han
    har flyttet dem, så følger jeg selvfølgelig ham igen, indtil han mister flåden. Hvis Kirsten ønsker krig, hun har jo startet det allerede, skal jeg nok flytte alle mine planeter nær ham/hende.
    (er ligeglad med om hun vil prøve at ødelægge månerne) der vil jo gå 24timer for at nedkøle spring portalerne, så skal jeg bare have en ny MS (meget nemt), sådan kan man jo hurtige angribe også hurtigere :rofl:

Jeg vil få kritik ved at bruge MM til det, men det er jo netop lige det jeg elsker og nyder :lol:
    På billedet kan ses at jeg smadrer måne nr.2 ejet af Worm, samtidig og miste 100rips på en gang.
    Så har man nu også prøve det. Er der nogen der vil arrangerer headhunt for Kirstens flåder? Så er jeg virkelig frisk! :love::borg:
    Har jo allerede mine planer :flowers::love:

• ja sådan kan man jo også smide 100 rips væk...... gad vide hvem der mister mest på de ture du tager dig lige pt : ? men ja du jo lige glad og det vi andre faktisk også...... :blink:

OG et par nye måner kommer jo hurtig retur som du nok har opdaget ;)

• ja sådan kan man jo også smide 100 rips væk...... gad vide hvem der mister mest på de ture du tager dig lige pt : ? men ja du jo lige glad og det vi andre faktisk også...... :blink:

OG et par nye måner kommer jo hurtig retur som du nok har opdaget ;)

Byg spring portalen, så popper jeg månen igen (det lover jeg) DET LOVER JEG! :rofl:

• Imens deadly-worm er på online, sender jeg 5 dejlige rips på ødelæggelsesmissionen
    men han beholder månen denne gang og flåden flyver tilbage :love:

Kirsten Birgit har været tavs idag... ingen beskeder... kedeligt :crying::sad2:
    MEN de 2 herre bygger nu voldsomt flåder, som nu også kan ses på flåde statistikken :rofl:

Mon de også har kaldet på VincentVega efter hjælp, siden hans planeter også har haft aktiviteter :search: Spændende hvad fremtiden bringer.
    Tæskeholdet keep at the good work :lol:

• Er vild med at du er så arrogant :D Det er satme i orden, husk nu at hold den attitude når der engang kommer merge, mon mine måner kan holde til dine rips :D

Nu er jeg ikke en spåkælling, men jeg gætter mig til at hvis der nu kommer merge mellem vores to unis, så smutter du i feriemode meget hurtigt ^_^.

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

• Polemos hvorfor vente helt til merge, hvis du kan oprette ACC. i Oberon? :suspicious::veryhappy: kom og mød os, vi er ret friske.. :patpatpat:
    Spørg evt. KBE & BEG grupperne om evt. boost af en konto, jeg kan personlig også bidrage med til en god startpakke :love:
    (startpakken vil sendes med god ress, men med 1sek. mellemrum af et angreb med followups) :rofl:

Men Polemos ser du efter honour points, vil du nemt se hvilke kontoer som er raidere (og nogle bliver boostet).

Har du ikke set en meget mindre spiller, der leger med de større, kan du også se linket herunder:
    Merge 2021 archive