Ekspeditionsresultat

• Efter vi har pillet Kirsten Birgits 6 måner væk, opdager jeg via phalanx at hun har sendt exp. flåder ud.
    Jeg beslutter mig for at efterligne hendes flåde sammensætning og navngiver standard flåden for: Dame Edna :love:

Det giver pote!

Spørgsmålet er så: er det normalt at samle 76.032.000 Metaller som eksempelvis? :w00t::patpatpat:

Det kan lyde som en noob spørgsmål, men hvad lyder jeres største høst på exp.? :shrug:

• Glad for at jeg kunne være behjælpelig, Du kunne bare have spurgt pænt, der var ingen grund til at i smadrede 6 måner bare for at finde mine ekspeditionsflåder, jeg er faktisk ret hjælpsom overfor nye spillere hvis i bare spørger pænt :love:

Men hvem fanden er Dame Edna? :confused:

• Jeg havde altid troet at Kirsten Birgit og Dame Edna er det samme person?
    det ser nu ikke sådan ud, og eller... anyways.. :squint:

Men ja, os nye spillere hygger virkelig os med rutinerede ogamere :love:

Spillet skal jo læres fra bunden af, men virkelig svært at flere og flere vælger at går på FM :crazy:

Nu på offtopic Kirsten Birgit
    Fleetsaver du moon_to_moon og canceller derefter missionen? :unsure:
    Eller.. sender du flåden på koloniseringsmission på samme system, og canceller derefter missionen?
    Er jo ret sikker på at du ikke vælger RM nub metoden :fatgreengrin:
    Eller... hvis og hvis, der kommer endnu MD angreb, skal man så forvente at flåden lander blind
    på samme måde som exp. flåden?

Elleeer, er selve tricken sådan at main flåden kommer efter for alle disse exp. flåder
    (sådan at main flåden er skjult på phalanx boksen?) tænker også på at mainfleet muligvis er delt op
    så du bruger nærmest alle flåde slots?

Spørger lige pænt (undskyld for retorikken, den kan nem misforstås) samt grammatikken :thumbsup::buckteeth:

• Rimelig offensivt at tro at Kirsten Birgit vil fortælle hvordan hun fleetsaver, alle "gode" spillere der ikke gider at nakkes fleetsaver måne til måne og så trækker man flåden så den ikke kan ses på phalanx.

Ellers kan man bare lave IAP med dem der kan nakke en og så håbe på de ikke backstabber en ^^

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

• 110 mio. metal ??

For mig

Ekspeditionsresultat [X:XX:XX]

10.06.2021 17:33:27

Fra: Flådekommandant

Planetringene omkring planeten indeholder uendelige mængder råstoffer. Ekspeditionsskibene vender tilbage med fyldte kamre!

Deuterium 26.496.000 er blevet taget.

• Hej Shin
    Jeg spiller kun i uni1, så det er nok derfor.

05.05.2021 12:28:57

Fra: Flådekommandant

Planetringene omkring planeten indeholder uendelige mængder råstoffer. Ekspeditionsskibene vender tilbage med fyldte kamre!

Metal 117.600.000 er blevet taget.