[TOT: 3.343.501.000] Kirsten Birgit [KBE] vs. Manowar [TGE] (A: 762.426.000, D: 2.581.075.000)

• Manowar havde åbenbart ikke lært at FS efter sidste gang Void og jeg var på besøg. I går prøvede han at angribe mig med en portion RIPs som selvfølgelig blev ninjaet :ninja: så derfor tænkte jeg at jeg ville prøve at gengælde den gestus i dag.

Bonusmateriale: Manowar kaldte mig en wuzz efter angrebet fordi man i TGE stadigvæk mener at AKS er helt vildt unfair og et wuzz move, det er virkelig hylende morsomt :rofl:

Happy rebuild Manowar

Den 21-06-2021 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Kirsten Birgit [KBE]

Våben 180% - Skjold 170% - Pansring 190%

Slagskib 80.000

Interceptor 10.269

Krydser 80.000

Forsvarer Manowar [TGE]

Våben 190% - Skjold 180% - Pansring 200%

Lille Transporter 13.122

Stor Transporter 8.000

Lille Jæger 9.569

Stor Jæger 7.067

Krydser 6.371

Slagskib 4.493

Recycler 5.361

Spionagesonde 10.107

Bomber 1.781

Solarsatellit 550

Destroyer 1.870

Dødsstjerne 84

Interceptor 2.885

Reaper 701

Pathfinder 2.789

Raketkanon 34.451

Lille Laserkanon 745

Stor Laserkanon 949

Gausskanon 34

Ionkanon 152

Plasmakanon 22

Lille Planetskjold 1

Stort Planetskjold 1

Efter kampen ...

Angriber Kirsten Birgit [KBE]

Våben 180% - Skjold 170% - Pansring 190%

Slagskib 73.631 ( -6.369 )

Interceptor 9.563 ( -706 )

Krydser 68.956 ( -11.044 )

Forsvarer Manowar [TGE]

Våben 190% - Skjold 180% - Pansring 200%

Ødelagt!

Angriber har vundet denne kamp!

Angriberen har fået:

228.034.209 Metal, 28.218.838 Krystal og 37.478.988 Deuterium

153.983.794 Metal, 7.056.278 Krystal og 9.370.384 Deuterium

38.688.677 Metal, 1.813.830 Krystal og 2.362.798 Deuterium

Angriberen mistede i alt 762.426.000 enheder.

Samlet skade angriberen inkluderet follow-ups: 777.294.000 enheder.

Forsvareren mistede i alt 2.581.075.000 enheder.

Samlet skade forsvarer inkluderet follow-ups: 2.676.711.000 enheder.

På disse rum koordinater ligger der nu 1.292.851.000 metal og 796.840.800 krystal.

Ekstra ruinmark forårsaget af follow-up(s): 5.223.400 metal og 5.027.400 krystal.

Angriberen har fået i alt 507.007.796 enheder.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.

Angriberen fik ruinmarken.

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: 1.182.654.080

Krystal: 630.692.146

Deuterium: 16.310.170

Angriber lavede en profit på 1.829.656.396 enheder.

Opsummering forsvarer

Metal: -1.907.382.180

Krystal: -983.493.446

Deuterium: -292.843.170

Forsvarer tabte i alt 3.183.718.796 enheder.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.3.2

• du er fanme også lidt af en wuzzi hahaha

og fedt at høre de stadig piver over AKS :P der er da servere nok til dem der ikke kan klare AKS... måske de skulle joine en af dem i stedet ?

GLWRB Manowar.......

• fedt at høre de stadig piver over AKS :P der er da servere nok til dem der ikke kan klare AKS... måske de skulle joine en af dem i stedet ?

Haha Aaaaaarrrgh, deadly-worm jeg tænker at det er lidt for meget forlangt.. Det er meget nemmere hvis alle andre indretter sig under TGE's opfattelse af hvordan spillet bør spilles.. Så kære Oberon, AKS er hermed ulovligt, i hører nærmere fra min advokat :nono:rofl:

• Den højtelskede Kisser er mange ting, men en "wuzzi" Den er ny :lol:
    Altid dejligt at se en spiller som ikke rigtigt forstår spillet blive nakket en gang mere, især når det ikke var AKS, så det er jo et 10/10 Hit, så godt planlagt at man næsten skulle tro Palaside stod bag :lol:

Nyd profitten smukke :beer:

• Min bekymring har været der hele tiden :quote:

I starter med at nakke nogen fra BEG, selvom i AKSer sammen med dem og har tætte forhold med dem :confused:

Man skulle tro at i er igang med organiseret pushing, køber af kontoer osv :lol: pjatter ...

Ej..... Nice hit! I indhenter mig voldsomt (det vækker opsigt, på mange måder).

• Jamen jeg kan da sagtens smide kortene på bordet og fortælle at Void og jeg havde en IAP med Deadly, Beast og Ashoka.. Jeg gad ikke have IAP med nogle andre fra BEG og desuden havde jeg set Ryzen lade flåden ligge stille flere gange, så jeg sagde helt klart til de andre fra starten, at jeg ville flyve på Ryzen hvis han gjorde det igen og det accepterede Deadly, Beast og Ahsoka.. Men nu vi er ved det, så husker du også at Ryzen gik ind og brugte omkring 600 mio. ressourcer på auktionen for at forhindre at mine follow ups gik igennem ikke? Så det havde været et ret skidt push hvis du spørger mig :headbanging:

• Hejsa, ja, var lidt skidt med jeg ikke lavede fs, men var for at spare deu. Jeg har alt for langt mellem mine planeter, så brugte en 14 dage på at sove ca. 1 time af gangen, og kom til at falde i søvn i hele 4 timer en gang imellem, må bare lave planeter lidt tættere på hinanden, så jeg kan fs igen. Fik også smadret min bil fordi jeg ramte et dådyr på motorvejen, tror det var pga. for lidt søvn. Mine øjne falder i hist pist på motorvejen hver aften på vej hjem fra arb. Og angående aks er self. i orden når nu det er her, troede bare det skulle være fra samme ally. Men kan godt se at det kan være et fedt for så hopper de store jo bare i ally sammen til målet er løst og hopper ud igen. Dette er mit første uni som fleeter, eller hvor jeg har flåde, så lidt svært, men kommer nok om et par unier mere. Men tænker at plads 2-3-4-5-6 vel altid kan lave aks på nr. 1 og så skifte til at være nr. 1....5 til at fjerne måner jo.....ved ik, er jo lidt ny....synes det er svært at finde ud af hvornår folk er på. Har været miner i en del unier, men har aldrig rigtig snakket med folk før dette uni. Også først i dag jeg er her inde...så kan da godt se at man hvis skal opføre sig pænt når jordens befolkning kan følge med....lidt flovt at bygge flåde der bliver smadret så jo....

• Lige akkurat som Sputnik også fortæller sin historie bag mistet flåde :rofl:man var på ulykke der og ulykke her...
    Hvem er jeres historie instruktør nu? :love::this:

Desværre er det frit åben til at kunne købe sig til andres flåder, da det kan betale sig mere end at bruge flere mørk materieller

Har set hvordan nogle af spillerne prøver at sælge deres kontoer for omkring 1500-2000kr
    bare forhandlingerne er ikke igennem ingame/samtaler, så sker det via discord og lignende

Og operatører kan intet stille op, når man anmelder dem :shrug:

Nå men tilbage til topic Void  Zurg hvem DU end er, tillykke med hittet :flowers:

• Google tror altså at den der sølvpapirshat den strammer lidt nu.. Ja vi har ramt Manowar fordi han var optaget af noget andet i RL, det er jo typisk det der sker i Ogame, at man rammer folk fordi de er optagede af noget RL (Godt du er OK Manowar, det er det vigtigeste)... Og ja, åbenbart har ET af de 3 hits jeg har lavet på Sputnik også været i en situation hvor han var ramt af noget RL.. Det er jo ikke ensbetydende med at vi sidder og køber konti. Du har selv dobbelt så mange militær points ødelagt som jeg har.. Skulle jeg så også sidde herinde og råbe op om at du har købt Beasts konto fordi du har lavet et godt hit? Og hvor mange gange har du i øvrigt selv ramt Sputnik, det er vel mere end én gang er det ikke? :confused:

• Jeg kan godt give jer lidt ret. Google har lavet op til flere angreb på mig uden han har fået noget ud af det. ET angreb har han fået noget ud af . Kirsten han har overrasket mig med et angreb sammen med nogen andre. Kristen har kun klaret et angreb på mig alene alle andre har han fået hjælp til , google har lavet alle sine angreb på mig alene.

Jeg har været ude for en ulykke . jeg kan sende bevis hvis det er nødvendigt. Kan i sende bevis på at i ikke bruger nogen af de mørke i KBE ? så vi måske kune få et ærligt spil. Jeg vil godt indrømme at den gang hvor google angreb mig sammen med AID hvor de var 5 spiller mod en , der brugte jeg mange af de mørke og ja de kom ikke igennem mit forsvar .

Da Kirsten og Void tog en måne fra mig skrev de´heller ikke her inde at de måtte bruge 944 raketter før de kunne fjerne måne men skrev kun i ekstra tekst at man tabte 6 RIPs så det var ikke så flot et angreb som først antaget. Så når Kirsten mm. skriver om at Tge kun kan finde ud af at bruge rakket til angreb så er de jo ikke bedre selv.

Så der ikke nogen der er ærlige her inde. Og jeg tør godt stå ved at jeg heller ikke har været ærlig . men jeg tror ikke at nogen andre vil indrømme at de spiller uærligt spil .

Og med hensyn til Manowar så har han aldrig lavet eller været med i et angreb på mig . Og i min verden er google den der har gjort det bedst da han har klaret alt alene .

Så tilbage til hvem jeg er. det finder i aldrig ud af selvom jeg godt nok har mødt nogen af dem der spiller i ogame personligt også i denne verden . Har spillet under disse bruger navne nej det lader vi ligge ;-) jeg spiller mest på to andre servere . en to danske og en engelsk . og jeg bruger mørke en gang imellem især når der er opgaver.

• Lord Sputnik

Det skal lige rettes at jeg ikke har samarbejdet med AID mod dig :confused::confused::confused::confused:

Jeg var imod polzi polzie eller hvad han nu han hedder.. men det lykkes mig ikke at nakke hans flåde :kpinch:

Men samme person tipper mig om din flåde. Så har jeg haft flere slag mod AID den tid osse...

Godt at flere spillere oprette profil også her.

• Jeg kan godt give jer lidt ret. Google har lavet op til flere angreb på mig uden han har fået noget ud af det. ET angreb har han fået noget ud af . Kirsten han har overrasket mig med et angreb sammen med nogen andre. Kristen har kun klaret et angreb på mig alene alle andre har han fået hjælp til , google har lavet alle sine angreb på mig alene.

Ej Lord Sputnik stop nu dig selv altså, hvor vil du hen med det? Du får det til at lyde som om at det er skidt at lave AKS fordi man har "brug for hjælp".. Faktum er bare at Void og jeg startede på denne her server 3 måneder efter launch og vi har overhealet jer alle sammen og lavet AKS mod dem som vi ikke kunne solo (Fordi vi var 3 måneder bagud ift. jer andre).. Desuden syntes vi at det er sjovt, at lave AKS sammen, det øger også profitten i mange tilfælde, jeg vil langt hellere lave 600 mio som skal deles end 500 mio solo..

Kan i sende bevis på at i ikke bruger nogen af de mørke i KBE ? så vi måske kune få et ærligt spil. Jeg vil godt indrømme at den gang hvor google angreb mig sammen med AID hvor de var 5 spiller mod en , der brugte jeg mange af de mørke og ja de kom ikke igennem mit forsvar .

Da Kirsten og Void tog en måne fra mig skrev de´heller ikke her inde at de måtte bruge 944 raketter før de kunne fjerne måne men skrev kun i ekstra tekst at man tabte 6 RIPs så det var ikke så flot et angreb som først antaget. Så når Kirsten mm. skriver om at Tge kun kan finde ud af at bruge rakket til angreb så er de jo ikke bedre selv.

Ok, lad os lige få noget på det rene her.. Ingen, som i INGEN i KBE benægter at vi har brugt MM?? Hvor kommer den anklage fra? Selvfølgelig bruger vi MM, jeg er i øvrigt også pisse ligeglad med om andre bruger MM, og om du har brugt MM efter AID høvlede dig. MM er nu en gang bare en del af spillet og det er ellers free-to-play, så det er vel fair nok at GF skal have en betaling for deres spil i et eller andet format. Jeg har da alle commanders aktive, jeg bruger også handelsmanden og jeg har flyttet rundt på planeter osv. det har vi altså aldrig prøvet at holde hemmeligt, så jeg forstår ikke hvad du mener med ærligt spil.. Spillet er som det er og alle har ret til at spille det på deres måde, så hvis du ikke kan klare mosten, så er der jo andre spil end OGame. Men nu er din flåde hverken blevet nakket fordi vi har brugt MM eller noget andet, den er blevet nakket fordi du er en sløset spiller.. Den ene gang ligger du og FS'er til en Ruinmark og går perfekt på timer så en blind mand kan se hvornår du kommer hjem.. Anden gang vi nakker dig har du dirty savet fra en måne i halvanden uge eller sådan noget inden vi popper den.. Måske du skulle kigge lidt indad og overveje at det måske, bare måske, KUNNE være din egen skyld at du bliver flækket hele tiden.

Og nårh ja... Vi brugte 944 missiler på at fjerne forsvar på dine måne.. Det er vi kede af! jeg skal nok sende en privat undskyldning ud til alle som spiller i Oberon om at der har været rod i regnskaberne.. Vi har simpelthen ikke medregnet den der ekstraomkostning på ca. 25 mio. ressourcer i et hit som gav 1,3 mia. i profit. Men var det ikke også dig der påstod at vi nærmest ikke havde lavet profit fordi jeg havde mistet sonder for 16 mio. værdi hos dig på 2 uger? :rofl:

Men jeg tror næsten at vi snart må få lavet en liste over ting som man ikke må i Oberon:
    1. MM er forbudt (men kun for Void og jeg)
    2. AKS er forbudt, det ved alle!

3. Angribe spillere fra en alliance hvor man har 3 bekendtskaber anses for pushing, korrekt Google ??
    4. Angribe spillere som klart er fra en fjendtlig alliance ses også som pushing, korrekt Google ??

5. Hvis man angriber spillere som ikke er online pga. noget kritisk i RL ses også som pushing, korrekt Google ??

Lord Sputnik og Google siden i 2 er de største tudeprinsesser vi har i OB, så må i meget gerne give input til listen så vi andre har en chance for at vide hvordan man må spille spillet uden alt jeres piveri :confused:

• Hvad fanden, kan man få 1000-2000 for en konto i Oberon? Jeg “solgte” min for 3 kasser Pepsi Max :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Spil nu bare spillet efter de muligheder der er - eller lad være, som jeg gjorde, fordi jeg ikke synes om formatet længere - og tiden der skal bruges i et speeduni. Og ja, min konto døde efter jeg solgte den, og det kan der være mange årsager til. Men om jeg fatter, at folk tuder over AKS, MM og hvad ved jeg. Det er en del af spillet; og dybest set er nogle af tiltagene med til at ødelægge spillet på længere sigt, men det er vilkårene. Ogame er en kæmpe selvmodsigelse i DK - vi er for få til at opretholde aktiviteten i et uni, og jo flere man smadrer, des flere melder sig ud :-)

Anger