[TOT: 155.314.000] Eow [D4E] vs. Bandit Lepus (A: 13.744.000, D: 141.570.000)

  • Jeg søger deuterium for IAP:biggrin: - Skriv ingame:love:


    Et lille tirsdags hit...

    Enjoy:


    Den 03-08-2021 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:



    Angriber Eow [D4E]

    Våben 120% - Skjold 120% - Pansring 140%

    ________________________________________________


    Lille Jæger 10.000

    Krydser 15.739

    Slagskib 3.239

    _________________________________________


    Forsvarer Bandit Lepus

    Våben 100% - Skjold 100% - Pansring 130%

    ________________________________________________


    Lille Transporter 1.246

    Stor Transporter 1.026

    Lille Jæger 814

    Stor Jæger 669

    Krydser 41

    Slagskib 643

    Recycler 213

    Spionagesonde 5.357

    Bomber 21

    Solarsatellit 110

    Destroyer 283

    Interceptor 103

    Reaper 30

    Pathfinder 153

    Raketkanon 3.212

    Lille Laserkanon 4

    Stor Laserkanon 10

    Gausskanon 50

    Ionkanon 1

    Plasmakanon 8

    Lille Planetskjold 1

    Stort Planetskjold 1

    _________________________________________



    Efter kampen ...


    Angriber Eow [D4E]

    Våben 120% - Skjold 120% - Pansring 140%

    ________________________________________________


    Lille Jæger 9.017 ( -983 )

    Krydser 15.411 ( -328 )

    Slagskib 3.234 ( -5 )

    _________________________________________


    Forsvarer Bandit Lepus

    Våben 100% - Skjold 100% - Pansring 130%

    ________________________________________________


    Ødelagt!

    _________________________________________



    Angriber har vundet denne kamp!


    Angriberen har fået:

    9.502.998 Metal, 170.249 Krystal og 1.957.832 Deuterium


    Angriberen mistede i alt 13.744.000 enheder.

    Forsvareren mistede i alt 141.570.000 enheder.

    På disse rum koordinater ligger der nu 57.131.900 metal og 38.513.300 krystal.

    Angriberen har fået i alt 11.631.079 enheder.


    Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.

    ________________________________________________


    Ruinmarken blev høstede af angriber :

    57.131.900 Metal og 38.516.975 Krystal



    Opsummering af profit/tab:


    Opsummering angriber

    Metal: 56.900.898

    Krystal: 35.333.224

    Deuterium: 1.301.832

    Angriber lavede en profit på 93.535.954 enheder.


    Opsummering forsvarer

    Metal: -89.340.998

    Krystal: -53.070.249

    Deuterium: -10.789.832

    Forsvarer tabte i alt 153.201.079 enheder.



    Drevet af OGotcha KR Converter 4.3.2

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

  • kan ikke være særlig svært at slå en der ligge så langt under en selv ;-) prøv at vise hvor stærk du er og slå en i top 5

  • Sådan mate, var det nu DTHR igen din røver?

    Ja, det er næsten for nemt sådan, men lige det var det bestemt.

    kan ikke være særlig svært at slå en der ligge så langt under en selv prøv at vise hvor stærk du er og slå en i top 5

    Hvem tænker du? - Jeg har nakket adskillige som jeg knap har haft recyclers nok til at samle op på plads 11, 12, og 16 og så videre. Derudover har jeg da også taget expo flåder fra fx Manowar der ligger nr 6, slukket planeter på nr. 8 og været halvandet minut fra at nakke Ilusioon som var top 5 flåde, hvorefter han flygtede i fm. Så hvem skal jeg nakke der har mindre flåde end mig? For du får mig ikke til at slå mine venner bare for at vise "hvor stærk jeg er", det synes jeg, at jeg demonstrere helt udmærket med fx at banke Huggen fra en 11 plads ned på en 18 plads... - Så sent som i går.


    Men jeg forstår godt du er sur over at jeg nakkede din flåde forleden, men vær nu bare glad for at du kunne MM nogle recs og redde dig selv fra at give mig 193 mio profit:wink3:

    658 posts on the Danish board...

    2018:
    429 rips killed in NINJA. - Pegasus
    85 rips killed in AKS AS#1 - Ursa

  • kan ikke være særlig svært at slå en der ligge så langt under en selv ;-) prøv at vise hvor stærk du er og slå en i top 5

    LMFAO - Nejser du kan da bare FS dine ting i stedet for at være profitabel.. Hvis der ligger værdi for 93 mio. profit i et relativt nyt uni som Polaris, så er det sgu din egen skyld at du bliver nakket.. Eows position på highscore har da intet med dette hit at gøre, det er dig der er for sløv og ikke FS'er dine ting. :rofl:

  • se. hvad hjerne er fyldt af . en kan ikke klare sig på skrift. jeg var lille og blev ikke sur over at du tog min flåde. men bare fordi jeg skriver at du nemt kan klare en lille spiller bliver du sur og kaster rundt med ord. Hvem er det der er nærtagende her? ja jeg griner fordi du ikke har delt noget om at du har slået nogen af de store spiller i top 5 . Ja jeg har penge til at spille for . er der noget galt i dette eller hvad er årsagen til at det et problem for dig? det min måde at spille på lige som din måde at spille på er at være stolt af at du kan klare en spiller der ligger 24 pladser under dig :-)i


    Kan ikke se hvor jeg skriver at jeg er sur over at du slog mig? kan godt se det var min egen skyld, men jeg har ikke skrevet om at jeg er sur eller andet om det der skete hos mig . I føler jer ramt af ord . og jeg skrev ikke meget men straks pisker i en stemning op . Beklager at i føler jer ramt af det i skriver

    Edited once, last by Nejser ().

  • Er der en af jer der vil svare på bare et lille spørgsmål?


    Hvor i denne tekst beklager jeg mig over det at k´jeg har fejlet ?

    kan ikke være særlig svært at slå en der ligge så langt under en selv ;-) prøv at vise hvor stærk du er og slå en i top 5