Ingame regulering af accounts der bruger ulovlige bots/scripts

• Ohøj U1.

Et lille HEADs-up på forkant, så ingen føler sig trådt over tæerne eller misforstår ingame aktioner.

Fra og med i morgen den 1. november 2021 vil der bliver slået hårdt ned på ingame fusk, plat, snyd og svindel, som teamet ikke kan handle på. Kald det selvjustits eller surt opstød, never mind - nobody care - makes no difference.

Kvalifikationerne for at komme i klemme er: AKTIVITETER på planeter og måner, non-stop 24/7 uden at der kommer en timer (eller timer af betydning). Ingen som i ingen er online 24/7 uger i træk, og konsekvensen bliver ødelæggelse af alt, vi kan få fingrene i (forsvar, sats, kravlers, flåder, ress, måner m.v.).

Ser vi en som kvalificerer sig som kandidat til opfyldelse af selvjustits og mass-attack (indenfor game reglerne), så vil første og ENESTE advarsel blive et stykke IPR. Dette for at spillere, som faktisk er online, kan agere på det og skrive "stop din skovl". Reagerer man ikke senest 15 minutter efter impact og med FORTSATTE aktiviteter som beskrevet, så vil hammeren falde hårdt. Prisen og tiden på dette er ret beset underordnet - det VIL blive gennemført og fulgt til dørs selv afbrudt af vmode.

Hermed en fair warning. Og der er gratis rom i kabyssen til de søfolk, der følger spillets regler.

IQ out:flowers:

• :hi: bare et lille spørgsmål

men tæller den regel også indenfor trekløveren (HEAD/BRO/TRU)? jeg siger ikke at der er en i trekløveren der gør dette, men hvis i nu opdager/mistænker en fra trekløveren, gør i det så stadigt? :fatgreengrin:

skriver det lige igen, jeg siger ikke at der er en i trekløveren der gør det :smile2:

uddyber det for Prins Knud, er trekløveren hævet over reglen, selvom at der på nuværende tidspunkt ikke nødvendigvis er nogen mistænkt indenfor trekløveren :fatgreengrin:

og en sidste gang for Prinsesse Sofia :lol: jeg siger ikke at der er en i trekløveren der gør dette.

ps. hvis i på det her tidspunkt stadigt mener at jeg har plantet et frø for mistænksomhed, sagt at der er nogen i trekløveren der snyder, eller hentyder dertil.

*censureret*

Censored / Warn for light insult.

-Bombom

Edited once, last by bombom ().

• The1Killer jeg kan af gode grunde ikke udtale mig om andre alliancer end HEAD, hvor den form for spil ikke er accepteret - og uanset hvor det forekommer, så vil det ikke blive tolereret.

Forstår så ikke helt dine bevæggrunde for at spørge. Du har selv spillet på HEAD og kender til vores håndfast principper, som altid gælder for alle. Og generelt bryder jeg mig heller ikke om øgenavne, uanset hvor morsomme de til tider kan være ;) Der findes ingen alliance som hedder trekløver, der findes alliancer som har indgået IaP i U1, som på alle andre servere. Har du et problem med det, så gør noget ved fremfor at opfinde meget lidt flatterende øgenavne, tak ;)

• Jeg gør opmærksom på at man ikke må bruge fornærmende øgenavne til eller om andre spillere på forum.

Hvis mener at en spiller ikke overholder spillereglerne, må i kontakte teamet via Ticket!

• Jeg gør opmærksom på at man ikke må bruge fornærmende øgenavne til eller om andre spillere på forum.

Hvis mener at en spiller ikke overholder spillereglerne, må i kontakte teamet via Ticket!

Tak for opfordringen - en lille snak om tingene os spillere imellem kan sikkert løse det meste. Ellers kan man jo også vælge at sende FLÅDEN ingame til personen fremfor en TICKET til teamet :D