Stopping as GA - A goodbye to some good times

• Hej alle

Tiden er kommet for også mig at sige stop som GA og afslutte min tid i teamet som jeg har været en del af i mindst 12 år .

Det føles sært at stoppe med en aktivitet man har været del af i så lang tid, men det er uundgåeligt givet den stigende mængde tid RL lægger beslag på.

Min interesse og ønske om at hjælpe andre har fået mig til at holde ved, men når jeg ender op med ikke at have tid til at lave arbejdet ordentligt, så bliver det meningsløst lige gyldigt hvor sært det føles.

I løbet af årene er mange af de ting der holdt min interesse i Ogame forsvundet, så som det gamle .dk forum med dets mange minder. Dette nye forum fangede desværre aldrig min opmærksomhed på samme facon. På en måde gælder dette også spillet selv, hvor de spillere jeg plejede at spille med for længst er stoppet. Det gælder endda de universer jeg spillede i :P

Heck, en del af grunden til at jeg stoppede med aktivt selv at være spiller i Ogame den gang, var som et resultat af mit arbejde i teamet. Hvor en bruger troede det en genial ide at tage hævn for en formodet skade ved at angribe min normale spillekonto. Jeg kommer nok ikke udenom at en lille del af årsagen til at blive hængende kunne måske være bare for at vise at det ikke virkede (det har været mange år siden :) ) ;

Så ja, jeg har nydt min tid i Ogame og teamet. Det har givet nogle interessante oplevelser. Tak til de mange som har været en del af det (Jeg er elendig med navne, men i det mindste kan jeg da erindre Dark Depression, Mr. IQ, ErikFyr, Daddy Primetime, TED for at nævne nogle meget få).

Vi ses derudover og nyd den evige underholdning i Ogame og andre spil universer.

Med venlig hilsen

Red-Baron

--------------------------------------------------------------------

Hey all

The time has also come for me to stop as GA and quit the team that I have been part of for at least 12 years.

It feels strange to stop something one has been doing for so long, but it is unavoidable given how RL is making its time requirement very clear to me.

My desire and wish to help others that have kept me around, but when I end up not having the time to actually do that, it becomes meaningless no matter how bittersweet.

Over the years things that kept my interest in Ogame has vanished, like the old .dk forum with its many memories. This new one sadly never caught me in the same way. In a way a similar state applies to the game itself, where players I used to play with are long gone and that even applies to the universes from back then :P

Heck, part of the reason I stopped playing as a player back then, was as a result of the job in support where a user thought it brilliant to take revenge for a perceived slight by attacking my non-team account. A slight amount of sticking around might also be just to show that it didn't work (it has also been years since :) ).

So yea, I enjoyed my time in Ogame and the team. It gave some interesting experiences. Thanks to the many who have been part of it (I am horrible with names, but at least I recall Dark Depression, Mr. IQ, Erikfyr, Daddy Primetime, TED).

See you out there and enjoy the eternal entertainment in OGame and other game universes.

Red-Baron

Over and out.

• So long and thanks for all the fish.

Livet er sgu meget bedre uden OGame, hvilket har taget alt for lang tid for nogle af os at indse. Godt at se du langt om længe har nået samme konklusion Arne ;)

Edit: Og her var det mig der gik og troede det var TEX (*hint, hint*) der var den ordblinde af os :P

• So long and thanks for all the fish.

Livet er sgu meget bedre uden OGame, hvilket har taget alt for lang tid for nogle af os at indse. Godt at se du langt om længe har nået samme konklusion Arne ;)

Edit: Og her var det mig der gik og troede det var TEX (*hint, hint*) der var den ordblinde af os :P

Haha, ja, jeg var måske en anelse træt da jeg skrev den besked og som det fremgår af mit yderst forsinkede svar, lidt fortravlet :P Ville have rettet det, men kan ikke. Tidspunktet havde ellers været passende, givet at klokken slet ikke er næsten 5 om natten :P

Men ja, bare det at jeg stopper og så egentligt ikke har tænkt på Ogame siden jeg skrev den besked. Det er ret sigende. Og så kommer man nok ikke udenom at verden og de spil der tilgængelige, har bevæget sig et solidt stykke siden Ogame blev til. Hvem ved, måske engang jeg kan spille Star Citizen når det kommer ud om 20 år :P Altid godt at have haft støttet et spil, nærmest længere end jeg spillede OGame.

Hva pokker den gamle baron stiller trippledækkeren i hangar for sidste gang.

det har sq været hygli, pas på dig selv ude i den brutale virkelige verden!

Lige over og tak :) Tripledækkeren (Tredækkeren? ) bliver dog stadig flittigt brugt i mange andre sammenhænge :D