[TOT: 217.145.213.500] Nyxornemesis [RELAX] vs. Blade Runner [SMD] (A: 194.240.000.000, D: 22.905.213.500)

• Halløjsa!!

En lille søndags ninja med Nyxor som ufrivillig aktør!

Lige siden jeg startede i oktober 2022 i Univers Quantum, har det været mit store ønske at sige tak til Relax, for den varme velkomst de giver nye lovende spillere.

Og I dag, minsandten ,lykkedes det! :evilgrin2:

Det er en lang historie og jeg vil ikke trætte folk mere end højest nødvendigt ,så her er bare den ultrakorte :

Jeg havde i længere tid ønsket at bygge et superduper FORSVAR bag mindst een af mine planeter, for lissom at kunne stille min flåde der og så næste dag nyde synet af min flåde igen. Jeg var kommet fint langt med dette forsvar. Desværre har Relaxes navigatører en uheldig vane med at kollidere med mit forsvar i tide og utide , når de var ude med flåderne (medbringer de ikke galaksekort?!). Så alt for tit måtte jeg lappe på forsvaret, når de ved et uheld ramlede ind i det.

Det samme skete denne søndag, altså i dag: Nyxors navigatør havde allerede ramlet ind i mit forsvar een gang, og da jeg opdagede den samme svagtseende navigatør IGEN var på forkert kurs med flåden, sagde jeg til mig selv....fandme nej, nu stopper det! :evil2:

Hurtigt sendte jeg med springportal flåden fra månen hen til planeten med 10 min til impact. Jeg skiftede hurtigt til Generalklassen for at booste mine våben teks . Bygge.. bygge.. ekstra forsvar samt 500 ekstra Rips, 250 k recyclers plus det løse af angrebsskibe. Kiggede samtidig konstant på galakse oversigten for at se om selveste Nyx, var mødt op for at holde øje. KUN gult aktivitets ikon. Jubii!

Pludselig kommer der rødt aktivitets ikon på månen1-2 min før impact og min puls racer op på 200...!!!Sonder han?!! Nej!! Fandme nej!! Ingen sonder, han må taget den på ren selvtillid:biggrin:

Bang!! :thumbsup:

Fortsat go søndag og det er en fornøjelse at være tilbage i ogame efter 10 års pause og nu IGEN ha dårlig søvn, stress og autistisk tjekke ogame hvert 10 sekund!

Men engang imellem er det rigtig sjovt..som i dag :smile2:

Peace

Ps: tak til Stor Aubergine for starthjælp i sin tid .

pps: recyclers ku jeg ikke paste ind uden der gik ged i converter, men med lommeregner er jeg kommet frem til at jeg fik snuppet det meste.

Blade

Den 26-03-2023 --:--:--, møder følgende flåder i kamp:

Angriber Nyxornemesis [RELAX]

Våben 250% - Skjold 250% - Pansring 260%

Dødsstjerne 19.424

Forsvarer Blade Runner [SMD]

Våben 240% - Skjold 230% - Pansring 240%

Lille Jæger 7.837

Solarsatellit 4.000

Destroyer 56.051

Dødsstjerne 10.576

Interceptor 23.629

Crawler 1.143

Reaper 15.446

Raketkanon 1.819.027

Lille Laserkanon 666.693

Stor Laserkanon 420.036

Gausskanon 817

Ionkanon 175.056

Plasmakanon 67.560

Lille Planetskjold 1

Stort Planetskjold 1

Efter kampen ...

Angriber Nyxornemesis [RELAX]

Ødelagt!

Forsvarer Blade Runner [SMD]

Våben 240% - Skjold 230% - Pansring 240%

Lille Jæger 3.873 ( -3.964 )

Solarsatellit 1.961 ( -2.039 )

Destroyer 27.859 ( -28.192 )

Dødsstjerne 9.806 ( -770 )

Interceptor 11.641 ( -11.988 )

Crawler 575 ( -568 )

Reaper 7.574 ( -7.872 )

Raketkanon 899.147 ( -919.880 )

Lille Laserkanon 329.803 ( -336.890 )

Stor Laserkanon 207.468 ( -212.568 )

Gausskanon 429 ( -388 )

Ionkanon 86.541 ( -88.515 )

Plasmakanon 33.388 ( -34.172 )

Lille Planetskjold 1 ( -0 )

Stort Planetskjold 1 ( -0 )

Forsvarer har vundet denne kamp!

Angriberen mistede i alt 194.240.000.000 enheder.

Forsvareren mistede i alt 22.905.213.500 enheder.

På disse rum koordinater ligger der nu 51.778.074.892 metal og 41.494.663.109 krystal.

Chancen for at en måne blev dannet fra ruinmarken var 20%.

Forsvarer fik ruinmarken.

Opsummering af profit/tab:

Opsummering angriber

Metal: -97.120.000.000

Krystal: -77.696.000.000

Deuterium: -19.424.000.000

Angriber tabte i alt 194.240.000.000 enheder.

Opsummering forsvarer

Metal: 39.415.328.892

Krystal: 33.509.859.109

Deuterium: -2.557.663.500

Forsvarer lavede en profit på 70.367.524.501 enheder.

Drevet af OGotcha KR Converter 4.3.1

• bombom

Approved the thread.
  • bombom

Added the Label Top 10 Solo
  • Heldet følger dem der søger det

sad det sidste minut og ville trække men ja det gjorde jeg så ikke det burde jeg måske havde gjort haha xD

Det er ikke altid godt med selvtillid eller dumdristighed i det her tilfælde

men ja måske meget sundt du sover mindre end 1-2 timer i døgnet tror ikke det sundt :)

glwrb mig

Godt lavet blade

Snetnyf.jpg

DK: Rank 1 Before newbie expo abuse.

• Thx N1xorn, jeg tænkte overhovedet ik det ville lykkedes, for stor risiko for at blive opdaget. Men var gnaven.

Men du troede heller ikke på, at jeg ville /kunne snige flåden ind, så vi står lige der :wink3:

• Det faktisk det værste fordi det vidste jeg godt også derfor jeg trak gangen før fordi der fik jeg ikke loge det sidste med

men tænkte det går nok, jeg blev klogere

den helt store lange finger var da begge kolonier var væk nogle timer efter haha

så kan jeg sku lære det men det er RELAX skyld de ville have mig aktiv og det er tydeligvis ikke en god ide :)

Snetnyf.jpg

• Det faktisk det værste fordi det vidste jeg godt også derfor jeg trak gangen før fordi der fik jeg ikke loge det sidste med

den helt store lange finger var da begge kolonier var væk nogle timer efter haha

så kan jeg sku lære det men det er RELAX skyld de ville have mig aktiv og det er tydeligvis ikke en god ide :)

Du er hermed bevilget en lang ferie fra Quantum, jeg gir . Så kan jeg passe mine miner og forsvar i fred, eller ihvertifald kun holde øje med de 2-3 andre relaxer der sværmer rundt om mig :evil2:

• Angriber Nyxornemesis [RELAX]

Dødsstjerne 19.424

:sixstars: til den fedeste ninja i år :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

BladeRunner, sig til hvis du vil have lidt oplæring i at være angriber, så skal jeg nok dele ud af min viden :missilelauncher:

• Et lille hak i tuden der :blackeye:

Tror jeg taler for de fleste i Quantum når jeg siger det her. YEEEEEEEEEEES så ka du lære det :biggrin::fatgreengrin::biggrin: endelig en der bed fra sig

dog tog det dig under en time at bygge X1000 op igen så jeg lukker bare min mund og gemmer mig bag den blå ferie og venter på du ikke gider spille mere :ninja:

well done BladeRunner bare hak til ham :huntsman: du skal ikke finde dig i noget :sixstars:

Du er hermed bevilget en lang ferie fra Quantum, jeg gir . Så kan jeg passe mine miner og forsvar i fred, eller ihvertifald kun holde øje med de 2-3 andre relaxer der sværmer rundt om mig :evil2:

Mange tak men lad os se hvad fremtiden bringer 20k rips må jo ikke gå helt uset hen :)

Snetnyf.jpg

• Haha. Tak for tilbuddet The1killer. :biggrin::biggrin:

• syntes også det er blades tur til at sende lidt til min addresse, så vi ligesom kan blive kvit.

godt råd her fra lad være med at være totalt mongol det virker ikke har jeg lært xD

Snetnyf.jpg