Hvor blev Relax af?

• MIBR og jeg har aldrig været buddies, tror du er ved at blive lidt glemsom på dine gamle dage Esben :smile2:

Det er den gamle Vendelboen konto, jeg ved ikke om det stadig er vendelboen der sidder på den og det er også ligemeget. MIBR spurgte ingame om vi havde IAP da vi blev merged sammen og det svarede jeg nej til. Det var kun RELAX jeg havde IAP med i starten.

Den eneste jeg havde IAP med udenfor alliancen var Wild Tiger og han blev da ikke nakket dengang, selvom jeg sad engang imellem og kiggede på de 500 milliarder profit jeg kunne have lavet.

Men det er vel ikke unormalt at der bliver fundet på historier om hvor ond jeg er. Jeg forstår dog ikke at man er nødt til at opfinde historier når der er så mange gode at tage af :squint:

AS SOLO #1 [TOT: 35.674.244.000] Jake vs. Vendelboen [MWS] (A: 8.832.250.000, D: 26.841.994.000) 21 mia profit

AS SOLO #2 [TOT: 28.954.976.000] Jake vs. Vendelboen [MWS] (A: 5.392.362.000, D: 23.562.614.000) 15.9 mia profit

AS SOLO #4 [TOT: 10.906.951.000] Jake [Legends] vs. Vendelboen [MWS] (A: 1.830.195.000, D: 9.076.756.000) 6.8G profit

Her er 3 andre hits jeg har lavet på den konto.

Forstår dog godt at CARTEL er trætte af at der ikke rigtigt er nogle der gider 1 speed universer i det danske ogame, især når man har smidt så meget mørk materie i kontoerne, så kan man sidde der med sin fine flåde og lugte til hinandens prutter :smile2:

Number 1 in ogame.dk & 30% bedre spiller end n1x

• Som du selv sagde til mig, så havde du kikket på BEGGE to i var i ally sammen, hvis du husker det!.. men der ville du ikke bryde en IAP - så er det sgu da meget belejligt som han SELV SKRIVER

"Utroligt heldigt i lige ramte den dag den gamle her ikke lige fs på den mest optimale måde.

Har længe gået med tanken om at skrotte flåden, den ville have pyntet i mine miner i stedet for jeres stygge stygge recyclere.

Men hvad det er bare et spil og som jeg også har skrevet in game jeg piver overhovedet ikke.

noget komplet bull#¤%& - I har ikke IAP og så er han så careless og dirty FS.... føj for en rævekage! kan godt være at det ikke er tydeligt for TEAMET - men når i ligefrem lufter jeres urene undertøj på boardet, så bliver jeg provokeret!

• Kære rapand,

Jeg har aldrig været i alliance med hverken MIBR eller Wild Tiger. - Første fejl.

Hvis det var aftalt spil, hvorfor brugte MIBR så alle sine ressourcer så snart hans flåde kom retur efter at vi ikke ramte den grundet buggen. Det giver ingen mening, så ville vi ramme ham igen men uden 250 milliarder ekstra i profit? - "Anden" fejl.

MIBR kunne ligge i Sirius uden frygt for at blive nakket, men så snart der kommer merge og han får af vide at der ikke er IAP, så overvejer han selvfølgelig at slette flåden. Dette giver da god mening?

Om han så havde været super safe og lavet et korrekt fleetsave, så var det jo ligegyldigt da vi poppede begge hans fleetsave måner, så havde vi regnet returtiden. Ligesom vi gjorde her: DK AKS AS #1 [TOT: 813.542.244.000] Jake [Flink] & Blege ben [HEAD] & Spacey [HEAD] & SpaceX [HEAD] & Nyxornemesis [HEAD] vs. LCM [CARTEL] (A: 88.913.592.000, D: 724.628.652.000)

Det giver heller ingen mening at vi oprettede en ticket med det samme da buggen skete, hvis vi var ude på at lave en cartel (læs=hits der er i en gråzone) så ville vi da nok have holdt det for os selv.

"Tyv tror hver mand stjæler" Nu giver det meget bedre mening at cartel aldrig poster deres store hits, de kan ikke tåle dagens lys.

Hvis du oplever at du bliver provokeret over ogame, så syntes jeg at du skal vælge en af to ting, du har brugt snart 15 år på dette spil så måske skulle du lære at spille det. Ellers kan du gå ind på denne hjemmeside og få nogle tricks til at styre dit temperament https://mindhelper.dk/svaere-foelelser-og-tanker/vrede/. Du er jo oppe i alderen så det kan ikke være godt for dit hjerte.

• noget komplet bull#¤%& - I har ikke IAP og så er han så careless og dirty FS.... føj for en rævekage! kan godt være at det ikke er tydeligt for TEAMET - men når i ligefrem lufter jeres urene undertøj på boardet, så bliver jeg provokeret!

Altid spændene at læse folks holdninger om emner de ikke ved noget om :)

Snetnyf.jpg

DK: Rank 1 Before newbie MM and expo abuse.

• Flyve And. Vil ikke have det siddende på mig at jeg laver ræve kage med Jake og Co. Så jeg bliver nødt til at komme med min kommentar. Ja Jake og jeg havde iap i Sirius og korrekt jeg spurgte om den stadig stod ved magt i polaris. Men SOM Jake skriver så var alle gamle aftaler annulleret så jeg var fair game. Kan kun sige at Jake og Co har været utroligt heldige for mit fs den aften var dirty as fuck, og hvis du er 100% ærlig så har du også lavet et dirty fs i din ogame tid. At mit dirty fs så desværre resulterer i at flåden ryger er 100% held. Og Jake jeg er ikke Vendelboen så du og ny har fået fornøjelsen af at være de første i min ogame karriere der har snakket min flåde og tillykke med det.

• Flyve And. Vil ikke have det siddende på mig at jeg laver ræve kage med Jake og Co. Så jeg bliver nødt til at komme med min kommentar. Ja Jake og jeg havde iap i Sirius og korrekt jeg spurgte om den stadig stod ved magt i polaris. Men SOM Jake skriver så var alle gamle aftaler annulleret så jeg var fair game. Kan kun sige at Jake og Co har været utroligt heldige for mit fs den aften var dirty as fuck, og hvis du er 100% ærlig så har du også lavet et dirty fs i din ogame tid. At mit dirty fs så desværre resulterer i at flåden ryger er 100% held. Og Jake jeg er ikke Vendelboen så du og ny har fået fornøjelsen af at være de første i min ogame karriere der har snakket min flåde og tillykke med det.

MIBR, ligemeget hvad du skriver så har rapanden og hans venner deres idé om hvad der skete, ligemeget hvor mange beviser vi kommer med ændrer det ikke deres mening.

Det er ligesom at snakke med folk der er i en sekt, eller folk der tror på konspirationsteorier. De finder deres "sandhed" og så arbejder de derefter for at finde fakta der støtter deres "sandhed"

Rapand husk at det første skridt er at indrømme at man har et problem. Når du har gjort det kan du læse mere her og finde ud af hvordan du kommer ud af den: https://martinherbst.dk/publik…an-bryder-du-med-en-sekt/

Hey rapand ved du hvad forskellen på mine og dine hits er? Mine kommer på forum fordi de kan tåle lyset :flowers:

• Hold nu Jakob... det preller af som vand på en AND - du vil gerne fremstå som en ren spiller - men det komiske er at alle ved at du snyder og bedrager i spillet (kender dig ikke privat) og har travlt med at skyde alle ned, når du modsiges! at MIBR selv fortæller at i var på IAP, det var du også klar til at lyve om :rolleyes2:

at han bruger 250mia er vel okay - hvis man ender ud med 825mia - kan du ikke selv se det??

jeg har dirty FS i U1... Mibr - MEN

Ja Jake og jeg havde iap i Sirius og korrekt jeg spurgte om den stadig stod ved magt i polaris. Men SOM Jake skriver så var alle gamle aftaler annulleret så jeg var fair game. Kan kun sige at Jake og Co har været utroligt heldige for mit fs den aften var dirty as fuck, og hvis du er 100% ærlig så har du også lavet et dirty fs i din ogame tid. At mit dirty fs så desværre resulterer i at flåden ryger er 100% held.

jeg har ALDRIG lavet et dirty FS i et merge hvor der kommer to større flåder ind - som siger til dig "nej du har ikke IAP" og så laver du et dirty FS bagefter - det er jo fuldstændigt hysterisk dumt, og ganske urealistisk

• Kan godt være at MIBR tror at vi har haft IAP, men vi har aldrig haft IAP. Men det er korrekt at jeg ikke angreb ham i Sirius hvorfor så var der bare en mindre og det er ikke nogen hemmelighed at efter expo tiden så var jeg 99% afk.

Jeg tror aldrig nogensinde at jeg har lagt skjul på når jeg har snydt, det har jeg også sagt på diverse discords og i skype chats. Men jeg har da stadig billeder dengang jeg lærte dig at bruge bot på din mac computer hvor man kan se at det er din konto der er logget og det er din email :thumbsup:. Så hvis du gerne vil snakke om snyd og bedrag så tror jeg lige du skal forbi spejlet en gang. Fordi jeg husker da også at du var mere end klar på at backstabbe RipMyVisa og goatmeister / disolium i Mizar og det er godt at der ikke er logs så langt tilbage, jeg tror da at din nye allymate disolium ville blive ked af det med de ting du kaldte ham :unsure:.

"at han bruger 250mia er vel okay - hvis man ender ud med 825mia - kan du ikke selv se det??" - Den her giver ikke nogen mening snuske, kan du ikke lige prøve at skrive det på en anden måde, den sætning fungerer sikkert fint oppe i dit hoved men vi andre forstår den ikke.

Kan faktisk se at jeg glemte at skrive at jeg selvfølgelig også havde IAP med Noki som er gammel allymate fra Sirius, men her har du også et billede af vores discord chat hvor jeg bekræfter at jeg selvfølgelig ikke vil nakke Noki og at vi har IAP.

Nu vil jeg ikke vise de andre planer der er i Polaris, men her kan du få MIBR og min chat fra d. 26/04

Jeg tilføjer også lige et billede fra den ticket jeg lavede da jeg oplevede problemet i Quantum.

Kan du forstå forskellen rapand, du kommer med alle mulige påstande men jeg kommer med kvitteringer. Få dig dog en anden hobby end at sidde og være sur over at du er dårlig til et spil du har spillet i 15 år.

EDIT: Slettede det ene af MIBRs svar.

Edited once, last by Polemos ().

• så fordi du sender en tekst - så er hele samtalen foregået der og ikke på andre chat systemer... okay noteret :youcrazy:

og så har jeg ALDRIG brugt bot, for du har måske vist mig det, men jeg har aldrig forstået hvordan det skulle bruges, så find du bare det i dine gemmere!

og så laver du en klassisk Jakob - "du har godt nok sagt noget træls om dine ally mates - men det har jeg desværre ikke beviser på" du er godt klar over at jeg ikke altid har været på samme side som goatmeister. ikk?:youcrazy:

Hvis det var aftalt spil, hvorfor brugte MIBR så alle sine ressourcer så snart hans flåde kom retur efter at vi ikke ramte den grundet buggen. Det giver ingen mening, så ville vi ramme ham igen men uden 250 milliarder ekstra i profit? - "Anden" fejl.

forstår du det nu ..de med de 250mia - eller skal vi have fat i en støttepædagog:crying:

har du kvittering på alt? for det kan jeg bevise at du ikke har - men lad bare den ligge så skal jeg nok lade være at nævne noget om en Ghostflåde.:rulez:

du læser ogame regelsættet som fanden læser biblen - og så beskylder du mig for at snyde:nono.... øhh Jakob du er en snyder, hvorfor ikke bare stå ved det - TEAMET gør jo intet ved det alligevel

lavede du også en ticket da Nyx´s flåde blev flyttet til Polaris - og den efterlod en kopi i Q som i angreb og fik profitten af...:youcrazy:

og ja jeg er bitter ja.... :topicclosed:

Edited 3 times, last by Flyingduck ().