Graveyard Levensvormen BS

• Er zijn spelers die vanuit de graveyard in een uni komen met levensvormen en dan opeens 999k ontdekking expos kunnen uitvoeren. Terwijl de rest van de uni standaard rond 10k of 11k ligt en die stijgt per dag met 50..

Dit trekt het gehele spel volledig uit balans.. Wat gaat GF hier aan doen?

EX-NR1-HIT-OGAME-NL

Ind0 12.001.088.680 [Bellatrix.NL]

RETIRED FLEETER - MINES ONLY

SINCE 2007

• Nee helaas, ik ben hier niet bekend mee als ik eerlijk ben.

Ik ben niet zo thuis in deze materie als ik eerlijk ben. Het is dus in deze vraagstelling ook wat lastig om info te vragen. Mijn vraag is dus eigenlijk kun je het probleem wat verder uitleggen? Ik heb weinig ervaring met levensvormen en zie niet helemaal in hoe het het spel scheef trekt.

Alvast bedankt!

574-EA36-C-4-ABD-4905-9714-09-CB707-A2579.jpg

• Er zijn spelers die vanuit de graveyard in een uni komen met levensvormen en dan opeens 999k ontdekking expos kunnen uitvoeren. Terwijl de rest van de uni standaard rond 10k of 11k ligt en die stijgt per dag met 50..

Dit trekt het gehele spel volledig uit balans.. Wat gaat GF hier aan doen?

ik heb hier trouwens nog niets over gehoord;

zal eens kijken of ik iets in de gy heb waar ik mee kan kijken

0/9950

op een acc wat ik uit GY naar aquarius transferde;

acc had nog nooit levensvormen aangeraakt though,

(9950 is als het goed is de normale cap voor aquarius - geloof dat die gelijk met bella levensvormen gekregen heeft)

Edited 2 times, last by Jillian ().

• Bedoel je soms dat, mensen die via merge/gy komen weer op 0 ontdekkingen zitten ofzoiets?

ik heb geen account met opgebouwde levensvormen in GY dus kan niet niet bekijken

• Nee ik bedoel mensen die uit graveyard komen kunnen in 1x veel meer ontdekkingen doen. Dan de spelers die daar al zitten. Iedereen krijgt elke dag plus 50 ontdekkingspogingen en degene uit de graveyard die heeft er bijna ruim 900k open staan. Kevin/Antares heeft dit ook al meerdere keren proberen aan te geven ingame via ticket, maar er word geen ene mallemoer mee gedaan.

EX-NR1-HIT-OGAME-NL

Ind0 12.001.088.680 [Bellatrix.NL]

RETIRED FLEETER - MINES ONLY

SINCE 2007

• Het is inderdaad vreemd en ik heb onder de aandacht gebracht.

Of en wanneer er wat mee gedaan word kan ik nu niet zeggen, alleen dat we onze best doen om een oplossing te krijgen.

Bedankt voor de melding.

574-EA36-C-4-ABD-4905-9714-09-CB707-A2579.jpg