ik Pizzaboy grondlegger van apc verklaar de oorlog aan DEMA
voorwaarden de oorlog te stoppen
*alles gesloopt (hun of ik)
start oorlog 00.30
succes beide partijen
ik Pizzaboy grondlegger van apc verklaar de oorlog aan DEMA
voorwaarden de oorlog te stoppen
*alles gesloopt (hun of ik)
start oorlog 00.30
succes beide partijen
Geef je de reden ff mee?
is dat nodig dan ??
Misschien niet.
Maar ik wil ze graag weten.
dan houd ik ze lekker voor mezelf!
tot ingame!
Je bent dus eigenlijk een Rus...
Die had ook geen reden om over te gaan tot aanvallen.
Kijk hoe de wereld daar op reageert...
Ach ja, meer woorden ga ik er niet aan vuil maken.
Altijd herres met Piraat!
Edit:
Hier wees onze Hysteria mij op. Oorlogen zijn vervallen na de update van 8 april. Bashen is niet meer mogelijk.
We weten wel dat het onrustig is in de uni.
Het vergelijken van iemand op een spelletje met Rusland vind ik wel heel erg ver gaan.... Succes beide partijen, al heb ik wel een idee wie dit gaat winnen
Het vergelijken van iemand op een spelletje met Rusland vind ik wel heel erg ver gaan.... Succes beide partijen, al heb ik wel een idee wie dit gaat winnen
het niveau van DEMA ,niks om geven
Waar staat dt bashing niet meer is toegestaan tijdens een war? In de link die jij stuurt staat niets over bashen.
Oorlog met Dema gaat echt nergens over, serieus tegen minerts een war beginnen.. Ogame kan zo lastig zijn als creditkaart warrior..
Display MoreAltijd herres met Piraat!
Edit:
Hier wees onze Hysteria mij op. Oorlogen zijn vervallen na de update van 8 april. Bashen is niet meer mogelijk.
We weten wel dat het onrustig is in de uni.
Geef dan ook even de rede....
Jij krijgt niet de metaal pakketjes van Kevin die jij wilt dus ga je DEMA de oorlog verklaren..
Jij krijgt niet de metaal pakketjes van Kevin die jij wilt dus ga je DEMA de oorlog verklaren..
ik weet niet als jij kan lezen , maar er mag geen oorlog meer zijn
dus ik ga jullie zo hunten (jouw niet na je safe foutje )
Heb het al trouwens.. Dit is wel bizar eigenlijk dat wars niet meer kunnen.. Wat is daar de reden van?
Dat men niet meer een fatsoenlijke reden kan opgeven ofzo of het misbruikt werd voor bashen?
Deze post had dus eigenlijk niet gemogen als er geen oorlog meer gevoerd kan worden?
Bashing
Nieuw:
Door het nieuwe bashingsysteem komen oorlogen te vervallen.
Met mijn leesvaardigheden is niks aan de hand. Vanwege het bashingsysteem vervalt de term oorlog in de regels van Ogame.
Denk jij dat wij het niet als een oorlog zien als jij leden van DEMA gaat hunten?
Display MoreGeef dan ook even de rede....
Met mijn leesvaardigheden is niks aan de hand. Vanwege het bashingsysteem vervalt de term oorlog in de regels van Ogame.
Denk jij dat wij het niet als een oorlog zien als jij leden van DEMA gaat hunten?
idc wat jullie vinden , even wat bij bouwen en dan zien jullie mij
verdere acties volgen ingame van mij niet hier
We zien de slagen wel voorbij komen. Voor nu closed.