Account aangeboden.

• Vanwege werk moet ik 6 maanden minimaal naar een gebied waar vrijwel geen internet is. (en als het er is- geen tijd voor ogame helaas)

Ik heb 2 accounts om weg te geven.

Universum Pasiphae: 41.356.998 (Plaats 4 van 233) (acc specificaties etc kunnen altijd opgevraagd worden)

Universum Norma: 4.526.171 (Plaats 13 van 99)

Thanks aan een ieder voor de terugkeerperiode naar Ogame, heb me goed vermaakt. Mocht ik weer terug in NL zijn kom ik weer terug en maak ik gewoon een nieuw accountje aan.

:trollface:

• Momenteel is het niet mogelijk om accounts weg te geven middels een gifting code.

Ondanks wat Kami hierboven beaamt, is het weggeven van een lobby ook tegen de regels en zal leiden tot een ban.

Gameforge is nog steeds bezig met een oplossing. Helaas duurt het wat langer dan wij allemaal willen, maar nog even geduld...

2TnPDnd.jpg

• Momenteel is het niet mogelijk om accounts weg te geven middels een gifting code.

Ondanks wat Kami hierboven beaamt, is het weggeven van een lobby ook tegen de regels en zal leiden tot een ban.

Gameforge is nog steeds bezig met een oplossing. Helaas duurt het wat langer dan wij allemaal willen, maar nog even geduld...

tegen welke regels 8|

• Erg simple, mijn ingame regels zijn niet van kracht op mijn uni, dus dat is al makkelijk uit te sluiten :D

Email addressen van lobby accounts kunnen gewoon veranderd worden, daarmee lijkt mij impliciet dat gameforge toestemming geeft voor het overzetten van een account volgens de AVG. En in de AVG is de eigenaar van het account de eigenaar van het email adres. (sectie 3.1 en 4.3)

Daarnaast zijn er ondertussen 3 schillende zetten aan regels van kracht, AVG, board spelregels en in-game spel regels, die ook nog niet eens allemaal overeenstemmen maar elk net een ander stukje beschrijven. Lekker duidelijk en ongelofelijk misleidend.

Daarnaast is het ook gewoon een hufter move van Gameforge om nu accounts te bannen terwijl ze het zelf stuk hebben gemaakt, vermoedelijk expres omdat ze anders mogelijk een paar centen mislopen die ons door onze strot zijn gedouwd waar niemand om gevraagd heeft :zerostars:

• Dit houdt slechts in dat je je eigen emailadres mag veranderen, zoals je ongetwijfeld zelf ook wel snapt :dead:

Ons standpunt inzake emailadres veranderen om een derde persoon eigenaar te laten worden van de lobby is tegen de regels.

Wanneer Gameforge de codes weer beschikbaar maakt, kun je via deze manier accounts overzetten tussen lobbies.

Wat de reden is dat het nog niet beschikbaar is na deze tijd, is voor ons allemaal gissen. Even geduld nog dus...

Antwoord gegeven, draadje is gesloten

2TnPDnd.jpg

• chaosk

Closed the thread.