[OGM] 30 september: Versie 8.3.5

• Beste spelers,

Vandaag, dinsdag 30 september, updaten we de OGame Mobile App met versie 8.3.5.

Hieronder vindt u een lijst met functies en bugfixes die in deze versie worden geïmplementeerd:

++Functies++

- Mogelijkheid toegevoegd om maximaal 100 grondstofpakketten tegelijk te activeren totdat de opslagcapaciteit is bereikt.

- Optie toegevoegd om 10 upgradelevels tegelijk in de wachtrij te plaatsen voor het LF-gebouwenmenu.

- Weergave van de huidige DM van de speler toegevoegd aan het detailscherm van alle items in de inventaris.

- Aantal upgrades in de wachtrij toegevoegd aan de header van de wachtrijmodule.

++Bugfixes++

- Probleem opgelost waarbij de planeetcarrousel in het hoofdoverzicht soms de focusplaneet niet bijwerkte naar de momenteel actieve planeet.

Opmerking: De nieuwe versie is beschikbaar in de App Store en Google Play Store zodra deze is goedgekeurd door Apple en Google. Niet alle apparaten zullen de nieuwe versie tegelijkertijd

in de winkel hebben.

Zeer belangrijk (vooral voor Android-gebruikers): vergeet niet je mobiele account te koppelen aan een Gameforge-account voor betere controle en om online spelen mogelijk te maken. Open de accountinstellingen in de OGame Mobile-app en voer een e-mailadres en wachtwoord in om het proces te voltooien.

Jullie Ogame Team

• Aankondiging F.A.Q

Beste spelers,

We zijn blij om de beschikbaarheid van onze nieuwe OGame mobiele app voor Android aan te kondigen! Om de best mogelijke ervaring in de toekomst te garanderen, vragen we je om in de huidige app een e-mailadres te koppelen. Daarna nodigen we je uit om over te stappen naar de nieuwe app. De nieuwe app biedt dezelfde gameplay die je kent en waardeert – nu met verbeterde ondersteuning en toekomstige compatibiliteit.

Wat je moet doen:

Als je nog geen e-mailadres hebt gekoppeld: Je moet deze stap eerst in de oude app voltooien. Verwijder de oude app niet totdat je je account succesvol hebt gemigreerd. Anders kan toegang tot je spelgegevens verloren gaan.

Download de nieuwe OGame app: https://play.google.com/store/…om.gameforge.ogameandroid

Log in op de nieuwe app met je gebruikelijke gegevens: Gebruik het e-mailadres en wachtwoord dat je al gebruikt voor je Gameforge-account.

Ga verder waar je gebleven was: je voortgang en instellingen blijven bewaard.

Belangrijk: Toegang tot de oude app eindigt binnenkort. We raden aan om de migratie zo snel mogelijk af te ronden om onderbrekingen te voorkomen.

Als je vragen hebt, bekijk dan onze FAQ of neem contact op met ons ondersteuningsteam.

Bedankt dat je deel uitmaakt van het OGame-universum!

Jouw OGame Team

FAQ: Nieuwe OGame App (Android Migratie)

Waarom is er een nieuwe app?

We stappen over naar een nieuw gepubliceerde versie van de OGame app om langdurige compatibiliteit en ondersteuning voor toekomstige verbeteringen te garanderen.

Ik speel op een Apple-apparaat – moet ik ook een nieuwe app installeren of migreren?

Nee. De nieuwe app is momenteel alleen vereist voor Android-gebruikers. Je kunt de versie die beschikbaar is in de App Store zonder onderbreking blijven gebruiken.

We raden echter sterk aan om je account te koppelen aan een e-mailadres als je dat nog niet hebt gedaan. Dit zorgt voor compatibiliteit met toekomstige updates en houdt je voortgang veilig.

Verlies ik mijn voortgang?

Nee. Zolang je inlogt met hetzelfde account (e-mailadres en wachtwoord), blijft al je voortgang bewaard.

Ik gebruikte Google/Facebook/Apple login – wat nu?

Je wordt gevraagd om je login te koppelen aan een Gameforge-account met een e-mailadres. Dit is noodzakelijk voor veiligheid en accountherstel. Het kost slechts een paar seconden en garandeert toegang tot je spel in de toekomst.

Wat gebeurt er als ik niet migreer?

Je kunt dan niet meer inloggen via de oude én de nieuwe app. Hoe eerder je migreert, hoe soepeler de overgang verloopt.

Ik kan niet inloggen via Google of Facebook in de nieuwe app. Wat doe ik fout?

Tijdens de eerste week van de migratie worden Social Logins (Google, Facebook) niet ondersteund in de nieuwe app.

We hebben deze loginopties actief gehouden in de oude app om iedereen voldoende tijd te geven om het account te migreren. Als je de migratie al hebt afgerond, kun je inloggen in de nieuwe app met je geregistreerde e-mailadres en wachtwoord.

Ik heb hulp nodig – waar kan ik terecht?

Bekijk onze stapsgewijze migratiehulp: Link naar de handleiding op je forum (OGM: Handleiding om je account te beveiligen en je voortgang veilig te houden!)

• Om ervoor te zorgen dat je toegang tot je OGame-account op Android-apparaten behouden blijft, vragen we je vriendelijk om je accountmigratie binnen de komende 7 dagen te voltooien.

Deadline: 06.10.2025

Na deze datum wordt inloggen via de oude Android-versie van de app niet langer ondersteund. Om je voortgang te behouden en zonder onderbreking te blijven spelen:

Volg deze stappen:

1. Beveilig je account door een e-mailadres te koppelen ( Handleiding ) – Zonder dit verlies je de toegang tot je account en kunnen we je niet ondersteunen!!

2. Download de nieuwe OGame app uit de Google Play Store: https://play.google.com/store/…om.gameforge.ogameandroid

3. Log in met je bestaande account

Als je Google-, Facebook- of Apple-login gebruikt: je wordt gevraagd je account te beveiligen door het te koppelen aan een e-mailadres. Dit is een eenmalige stap om ervoor te zorgen dat je gegevens veilig blijven.

4. Zet je reis voort in de nieuwe app – met je volledige voortgang en instellingen intact.

Bedankt dat je snel actie onderneemt en deel uitmaakt van het OGame-universum!

Jullie Ogame Team