Lovede b-baren et bette skriv...lad mig tage jer tilbage til i går morges...
Splitte mine bramsejl, dværgen falder ned af den knap så høje barstol og ender med den blefede "ræv" i spyt bakken.... tænker højt "hvad fanden forbandede søndags sejlister, højreorienterede landkrabber, lallende amatøre, halvvåde onsdags snegele, stinkende storkenæb, hvem fanden er det der smækker sådan med dørene.. det er sq da et nogenlunde sobert selskab" Dværgen kryber ud af spytbakken og vrider det pink jumpsuit og vrisser... "N1 er det dig igen knejt.. hvad fande laver du nu på det hersens tidspunkt af døgnet, har ingengang fået monteret mit lyttemonokel endnu...."
N1: " det er kun deu flåder... jeg ser deu flåder over alt... ved sq ik hvad der er galt...."
BB: "stang mig et krus kaffe og en ferna" ka sq lige så godt starte dagen ud med en hudafskrabning i svælget for at vågne!
N1: Jeg var oppe i nat for at pisse (hmm, troede det var en gammel mandsting tænker Dværgen - skuler over mod FT og tour som ligger i ske og snorker) så kom jeg sån ligesom til at gøre det du ved vi har snakket og skændes over i 1000 år... tog sallings måner...
BB: Dem alle?
N1: nej.. kun et par stykker... men tænkte om vi ikke skulle ha en hygge dag med fadbamser og so-betræk og få kikket på de der måner...
BB: (der ikke er helt vågen) jo jo.. flæsk og bamser... den er jeg med på....
N1: så tager jeg alle dem hvor jeg ligger tæt på som planen var...
BB: (der lige har monteret sit nye lyttemonokel - og kan høre FT fjerte ovre fra hjørnet) Så tager jeg den i 2:52...
N1: FFS Gamle.... jeg har jo sendt på den.... ork! jeg trækker og så sender du (alt for hus freden)
BB: Super, go plan... du gør arbejdet (tøhø - som så ofte før) jeg tager de 4 måner her, der og så de 2 derude... du har resten!
N1: for fanden det var ikke planen... (Gir dværgen en kindhest for at få hans gamle krydder i omdrejninger) Jetager dem her.. du tager dem her... (kaster en en håndfuld pean-nødder i nakke på Professoren) - Tour!!! du tager de sidste, du er jo helt oppe på den storeklinge efter du har opdaget at "flåden" kan bruges til andet end at gnides og pudses på...
Tour: Ok jeg er game.. jeg tager de par stykker her... men ved sq ik om jeg kan nå det... har en date med frække Berta her senere... hun ska ha "tjekket bundpakningen" - tøhø...
Timerne gik.. og "lågerne" i den Sallinge julekalender blev åbnet en efter en...
N1: For fanden endnu en Deu flåde... det er nummer 10?! eller er det 11? hvor mange rips har vi smidt?? 200, 500, 1000 1200 eller mere... og for sølle deu flåder... lårt i karry!
BB: det er nr. 11 - nu skla jeg på låkum.. ryggen skal tømmes.... Dog har vi stadig hygget!
N1: sådan noget snot!! ender sq med jeg blir ilter og sur! han kan forfanden da ikke Fs sit lårt på tværs ag galaxerne (ikke dværgen....øhh)
BB: Hay let matros... har den sidste MD den rammer om lidt... - Dværgen vralter ud fra lokums boksen.... FT!!! det er din tur til at rydde op... start med boks 3 på lokummet.. og der efter deu flåderne.. så er du rar. 
FT: for fanden.. jeg lå lige så godt og sov efter den lækre klapsammen melmad jeg fik til frokost... nå jeg går i gang...
BB: he he... Bingo.... flåden gemte sig bag den 12 ost... 
Bag fasaden.. blev der fyret en shit load IPR afsted nogle flere end andre (ik Tour) for at bane vejen for ripperne. Rips blev tabt under MD men hvad fanden betyder et par tusinde Rip mellem venner...
Flåder blev sprunget deu flyttet/byttet/handlet vi fik desværre ikke sendt full fleet nogen af os, men det var da nok til at fjerne den sidste af de store flåder udenfor Relax - der ikke er cartel blå...
Tak for turen og hyggen i løbet af igår det var sq lir... lækkert at vi ikke er rustet helt fast..
et bette opråb... hvorfor hopper alle væk fra Q.. Cartel er gået old school og flygtet til U1... har altid syntes den cartel blå farve var lidt svanset... men ligefrem tøset... tsk tsk...
Salling! håber du genopbygger, du ruller en solid gang ogame... men jeg sagde jo til dig da dig or ormen besøgte minen at det blev hævnet... tror vi kan tjekke det af...