Erg Matig.
We zullen je missen.
Erg Matig.
We zullen je missen.
Matige slag in een matige uni. Ga zo door!
De opties kunnen zijn:
Oorlogsvlootsnelheid: x2/x3 x1 is te langzaam en alles boven de x4 is gewoon niet te doen als je niet 24/7 te tel wilt checken
halt: x8 Gewoon omdat het kan
Vreedzame vlootsnelheid: x8 Het liefst transporteer ik mijn grondstoffen gewoon instant
Economiesnelheid: Minstens x10 Waarom zou je settelen voor minder. Alles wordt uiteindelijk toch gemerged.
Vloot in Puinveld: 80% Ik wil gewoon mijn vloot op iemand kapot vliegen en dan nog steeds winst hebben
Verdediging in puin: 80% Def is voor noobs
Deuteriumverbruik: 0.5, liefst lager. Ik word door de expo meta nu gedwongen om vloot te hebben en dat kost me bakken vol met deut
Onderzoeksnelheid: x20 of in ieder geval zo snel mogelijk
Capaciteit spionagesondes: AAN ze hebben opslag. Waarom staat dit uberhaupt uit?
Deuterium in puinveld: AAN dit is echt de beste update ooit geweest.
Lege stelsels worden genegeerd :nee kom maar lekker ploffen als je het te ver vind vliegen. Plaatsen is toch x8 snelheid
Inactieve stelsels worden genegeerd :nee
Lekker!
Kami?
Is ook niet zo moeilijk raden wie er reageert als je maar met zijn 3en bent.
Wacht? Rdet??
Indien men in overeenstemming kan komen op het board over welke aanpassingen er plaats moeten vinden zal er een ingame poll worden gestart.
Deze discussie dient om te zien of en welke veranderingen er gewenst zijn. Dit is niet de definitieve uitkomst dus. Ingame bericht volgt nog.
Overeen gelezen ![]()
Poll ingame zou inderdaad geen verkeerde optie zijn. Bereik je meer mensen mee. Plus denk dat 90% van de spelers niet eens op het forum kijkt.
Wordt er opeens een wijziging van de specs door iedereen zijn neus geduwd door 5% van de spelers waar niemand iets vanaf wist
Vernietigde schepen in puinvelden: 80%
Verdedigingswerken in puinvelden: 50%
Deuterium verbruik: 0.5
Alliantie Gevechtssysteem (AGS: ja
Deuterium in puinvelden : ja
Lege stelsels worden genegeerd : ja
Inactieve stelsels worden genegeerd : ja
30k xxers ook gewoon.
Ik wil MEER!!!
Zal wel niet veel mee in de nieuwe uni gebeuren dan dit
Stilte van een week?
Wat is up?