Hej OGamere,
Vi Søgere i Øjeblikket 1-2 Moderatorer
Hvis du er interesseret, så læs krav ovenfor og send din ansøgning.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Hej OGamere,
Vi Søgere i Øjeblikket 1-2 Moderatorer
Hvis du er interesseret, så læs krav ovenfor og send din ansøgning.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Community Manager
Rolle | Nick | |
![]() |
Zenitsusan | CoMa er ansvarlig for spillet og forummet. CoMas bør kun kontaktes, hvis teamet ikke kan hjælpe dig, eller hvis du er i en kritisk situation. |
Administratorer
Rolle | Nick | |
![]() |
Little Devil | BA udfører alle interviews og ansættelser af nye Mods og træffer kritiske beslutninger i nødsituationer. Hvis du har en klage over en af SMod, skal din klage sendes til en BA for at blive behandlet. I nogle situationer kan BA kontakte dig via supportsystemet, hvis det er nødvendigt. |
![]() |
Little Devil | GA'erne udfører alle interviews og ansættelser af nye GO'er og træffer kritiske beslutninger i nødsituationer. Hvis du har en klage over en af SGO'erne, skal din klage sendes til en GA for at blive behandlet. I nogle situationer kan GA'erne kontakte dig via supportsystemet, hvis det er nødvendigt. |
![]() |
Blege Ben | GA'erne udfører alle interviews og ansættelser af nye GO'er og træffer kritiske beslutninger i nødsituationer. Hvis du har en klage over en af SGO'erne, skal din klage sendes til en GA for at blive behandlet. I nogle situationer kan GA'erne kontakte dig via supportsystemet, hvis det er nødvendigt. |
Super Game Operator og Super Moderator
Super Moderator
SMod'erne er den første støttelinje til deres tildelte Mods. Klager over specifikke Mods skal sendes til deres tildelte SMod. Hvis din ticket ikke har fået svar, og der er gået over 48 timer, bliver SMod din kontaktperson for den åbne ticket. SMods, deres tildelte Mods og deres tildelte sektioner kan findes nedenfor.
Super Game Operatør
SGO'erne er det første niveau af støtte til deres tildelte GO'er. Klager over specifikke GO'er skal sendes til deres tildelte SGO. Hvis din ticket ikke har modtaget svar, og der er gået over 48 timer, bliver SGO din kontaktperson for den åbne ticket.
Rolle | Nick | Ansvarsområde |
![]() |
Igeline | 🪐Uni 1 🪐 Quantum 🪐 Sirius 🪐 Oberon 🪐 Polaris 🪐 Quaoar 🪐 Rheas Game Operatorer |
![]() |
Ingen | Alle Moderatorer |
Game Operators
Game Operator
Din GO/TGO er dit første kontaktpunkt, hvis du har brug for hjælp til noget i spillet. Din GO kan nås ved at indsende en ticket via supportsystemet. Det kan tage op til 48 timer for din GO at svare på dine tickets, fordi alle vores GO er frivillige og skal passe deres GO-arbejde ind i deres fritid.
![]() |
MintZ | Første kontaktpunkt, hvis du har brug for hjælp til noget på 🪐 Polaris 🪐 Quaoar 🪐 Rheas |
Moderators
Moderator
Hver Mod er tildelt specifikke sektioner af boardet. Din Mod er dit første kontaktpunkt, hvis du har brug for hjælp til noget på boardet. Din Mod kan nås ved at indsende en ticket via supportsystemet. Det kan tage op til 48 timer for din Mod at svare på dine tickets, fordi alle vores Mods er frivillige og skal passe deres Mod arbejde ind i deres fritid. Listen over aktuelle Mods og deres tildelte sektioner kan findes nedenfor.
![]() |
Ingen |
Opdateret: 09.06.2023
Tid: 10/6 kl 18.00 - 11/6 kl 23.59
Event: Der vil blive givet et tilbud på 25% - 100% mere Mørk Materie ved køb i tidsperioden.
Bemærk: De 25% gælder "kun" de serverer der er yngre end 12 måneder, og alle serverer ældre end 12 måneder vil have 100%
🇩🇰 | |
Får 25% HH | Rhea |
Får 100% HH | Uni 1, Quantum, Sirius, Oberon, Polaris, Quaoar |
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 10/6 - 12/6
Tid: Hele dagen.
Event: Mængden af MM på ekspeditioner vil være forøget med 9 gange. (Hvis man finder MM)
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 8/6 - 10/6
Event: Der vil være 30 % rabat på ressource pakker i perioden.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 5/6 - 7/6
Event: Udsalg på Ressource Booster.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 4/6 - 6/6
Event: Der er items der flyder rundt ude i det ydre - de samme der kan fås i auktion og import/eksport, disse kan fås gennem ekspeditioner i perioden.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 18/5 - 20/5
Event: Der vil være 15 % rabat på alle items i perioden.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 18/5 - 20/5
Event:
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 15/5 - 17/5
Event: Vil du kunne købe Newtron, Detroid og Kraken items fra det specielle tilbudsområde af butikken ved hjælp af Mørkt Materie.
Bemærk! Du vil måske se de nye episke items sorterede på side 2. Hvis du ikke kan se dem sorteret der vil du finde dem under de specielle tilbuds tab.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 15/5 - 17/5
Event: Vil du kunne købe Newtron og Kraken items fra det specielle tilbudsområde af butikken ved hjælp af Mørkt Materie.
Bemærk! Dette tilbud vil kun være aktiv på servere med Livsform aktiveret.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Tid: 13/5 kl 18.00 - 14/4 kl 23.59
Event: Der vil blive givet et tilbud på 30% - 100% mere Mørk Materie ved køb i tidsperioden.
Bemærk: De 30% gælder "kun" de serverer der er yngre end 12 måneder, og alle serverer ældre end 12 måneder vil have 100%
🇩🇰 | |
Får 30% HH | Rhea |
Får 100% HH | Uni 1, Quantum, Sirius, Oberon, Polaris, Quaoar |
Mvh
Dit OGame.DK Team
Reglerne for kirkegårdsserveren er ændret og vil gælde med det samme.
Fra nu af er det ikke tilladt at overføre en konto indenfor top 20.
Den eneste tilladte situation hvor det vil være tilladt at overføre en konto indenfor top 20 er hvis det univiers du overføre til var det sidste hvor det var tilladt for din konto at spille i.
Q: Hvor kan jeg flytte en konto fra kirkegården?
A: Når du er på kirkegården, giver migrationsmenuen dig mulighed for at vælge en server fra ethvert Community, så længe du ikke er i top-20.
Q: Hvordan beregner serveren, hvor jeg kan flytte hen?
A: I overførselsmenuen vælger du et Community (f.eks.: EN). Scriptet kontrollerer derefter, om du er i top 20 på EN (ikke over hele verden) og giver dig mulighed for at vælge de servere, hvor din konto er under top 20.
Q: Beregner scriptet kun de generelle punkter?
A: Nej, scriptet løber gennem generelle point, økonomipoint, militære point og forskningspoint individuelt (Lifeforms-point ekskluderet). Derefter tager det også antallet af ubrugte ressourcer på kontoen, omdanner det til point (forholdet 2,5-1,5-1) og opsummerer det til de generelle point for derefter at give målindstillingerne.
Q: Hvis jeg har en konto, der er top-20 i hver SI-server, vil systemet vise alle SI-servere, selvom jeg har mulighed for at flytte til en EN-server, hvor jeg ikke ville ende i top-20?
A: Desværre ja. Scriptet beregner ikke ALLE servere over hele verden, før den giver dig muligheden, men kun listen over servere valgt inden for et bestemt community. Det betyder, at hvis du generelt er en top 300 på alle britiske servere, men du generelt er en top 20 på alle servere i SI, viser systemet alle SI-servere, hvis du vælger dette samfund som målland.
Q: Kan det ændres?
A: Det er ikke muligt i øjeblikket. Det får scriptet til at kontrollere hver enkelt rang over hele verden, hvilket er det, der gør, at migrationsværktøjet ikke indlæses for spillerne (grunden til, at vi var nødt til at foretage overførslerne manuelt for alle konti indtil version 8.3.0).
Q: Hvad gør jeg, hvis en top-20-konto ender i mit community?
Sv: Opret en support ticket, og send din lokale spiladministrator en privat besked på forummet. Hvis fletningen ikke er tilladt, hjælper vi spilleren med at finde en mere passende server. Det er ALTID muligt at vende tilbage til den oprindelige server, hvor kontoen var, før den blev fusioneret til kirkegården, hvis den er ældre end 1 år.
Q: Betyder det, at de bryder reglerne ved at flytte til top 20?
A: Ifølge scriptet: NEJ. I henhold til migrationsreglerne: JA. Husk, at scriptet ikke kontrollerer alle universer verden over, men i stedet KUN kontrollerer de mulige mål inden for de valgte community. Begrænsningerne er der for at forsøge at beskytte balancen i universerne så godt vi kan, så hvis der er et mere passende mål for kontoen, hjælper vi spilleren med at finde den bedste løsning.
Q: Jeg er lige flyttet til kirkegården, og jeg kan ikke flytte min konto tilbage til min oprindelige server. Hvad gør jeg?
A: Opret en support ticket, så undersøger vi problemet. Den mest sandsynlige årsag til dette problem er, at din konto stadig skal gennemgå sletningsprocessen på den originale server, hvilket tager 7 dage. Vi kan altid engagere Gameforge til at undersøge problemer, hvis det er nødvendigt.
Q: Min konto på kirkegården er i top-20 af hver server i mit oprindelige community, men er ikke top-20 på verdensplan. Kan jeg vælge et hvilket som helst univers i mit community som et flettemål?
A: Nej. En konto må kun bevæge sig inden for top-20, hvis det var dens tidligere tilladte univers. Det er ikke tilladt at bevæge sig til et andet univers end det, du spillede før, selvom det er på samme community.
Q: Jeg har en konto, der er top-20 på verdensplan. Jeg kan flytte til ethvert community og univers, jeg vælger, ikke?
A: Nej. Du kan kun flytte kontoen til det univers, hvor du spillede før kirkegårdsoverførslen. Husk, at for at flytte til et andet univers skal kontoen være uden for top-20.
Q: Min konto blev flettet til kirkegården fra et univers, der var mindre end 1 år gammelt. Må jeg flette min konto tilbage til det oprindelige univers?
A: Desværre for nu overskriver aldersbegrænsningen enhver mulighed for at flytte tilbage. Sørg for, at hvis universet er yngre end et år, at kontoen flyttes ikke til kirkegården, ellers bliver du nødt til at vente på, at universet når 1 år for at overføre det tilbage.
Q: Kan jeg flette min konto ind i et kaosunivers?
A: Du kan flytte til et kaosunivers (hvor regler ikke gælder eller gælder delvist), men når en konto er i et kaosunivers, kan den ikke flytte tilbage til kirkegården. Kontoer fra kaosuniverser, der flyttede til kirkegården i fortiden, må kun overføres tilbage til kaosuniverset.
Q: Må kontiene bevæge sig mellem universer med og uden Lifeforms udvidelse aktiv?
A: Nej, Konti fra universer med livsformer aktiveret må kun flytte til universer med livsformer aktiveret, og konti fra ikke-livsformsuniverser må kun flytte til ikke-livsformuniverser.
Q: Min konto var overflyttet til kirkegården fra et univers der ikke eksistere mere. Kan jeg vælge et univers fra Global Merge? Og gælder top-20 reglen?
A: Ja, du kan vælge et univers via Global Merge regler vil gælde undtagelsesvis i denne sag. Dette betyder f.eks. hvis din konto var flyttet fra Izar.DK til Kirkegåden, og du ønsker at flytte din konto til Quantum.DK eller Quar.DK, Top-20 begrænsningerne vil ikke gælde for de universer.
Ændret 12/5 2023
Dato: 11/5 - 12/5
Event: Der vil være 20 % rabat på alle items i perioden.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Kære OGamers.
Vi er klar over at alle DK universer er nede og vi arbejder på at få det fikset.
Af samme grund vil der blive aktiveret angrebsblokering frem til kl 20.00
Vi beklager ulejligheden dette må medbringe
Med venlig hilsen
Dit OGame.DK Team
Ohøj OGamere!
I morgen, den 8. Maj. Starter en ny omgang Opgave event. Dette event vil være aktiv indtil den 15. Maj.
Eventet starter/slutter kl. 14:00
Tritium nødvendig pr del/Level:
1. 1.000
2. 2.000
3. 3.000
4. 4.000
5. 5.000
6. 6.000
7. 7.000
Bemærk venligst: For at deltage i dette event skal man logge ind via Browser, Det er endnu ikke udgivet til mobil versionen.
Frem med hyggen!
Dit OGame.DK Team
Dato: 8/5 - 10/5
Event: Hver handelsmand koster 2000 MM (i steden for 3500 MM) hele dagen.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Dato: 8/5 - 10/5
Event: Der vil være 30 % rabat på ressource pakker i perioden.
Mvh
Dit OGame.DK Team
Heløj Kommandører
Vores GO NoResponse, har i dag valgt at forlade teamet.
Jeg vil takke for dit arbejde og ønske dig alt held og lykke IRL
Dato: 22/4
Tid: 18.00 - 21.00
Event: Der vil blive givet et tilbud på 50% mere Mørk Materie ved køb i tidsperioden.
Mvh
Dit OGame.DK Team