Posts by ZybeR
-
-
flere og flere mobil spil & browser spil skifter til discord og lukker forums. Det er fremtiden. evt. lav en kamp rapport upload funktion som findes extern og få det til at virke med discord og få folk til at poste der. - handel marked virker skidt, men det jo også et skridt i retningen mod at forum skal nedlægges.
-
Uni 1 bliver aldrig til andet end uni 1 - Er enige i hvis man skal merge noget så merge i flåde hastighederne, hvilke der merger med hvad er jeg ret ligeglad med, skal sgu være frit slag for alle - Synes dog de sidste 3 nye unis skal merges sammen i stedet for at komme over i et flere år gammel uni, mener jeg også var det der skete sidst.
-
WUHU! masser af loooots! Han sletter vist kontoen så, vi nyder bare profitten.
-
mindes det ikke men du lyder mere sikre end jeg. mindes ikke jeg vendte tilbage til hydra senere. Skam arkivet ikke røg med over så kunne det ske jeg huskede bedre. god vind frem over håber du vender tilbage igen.
-
Spillede Hydra, men stoppede før tid, og spillede vist fleeter ikke miner i g9? gav min konto til bageren i sin tid. Lige efter mistede Lusia tror jeg det var eller en af den andre som hed noget sjovt deres rips. Mindes ikke lige jeg spillede moed Joeking i Hydra, men jeg kan tag fejl.
-
Synes nu ikke jeg går i fm nå der er tegn på ballade, men har ikke spillet Q i mange måneder.
-
Øko: 7
RM: 60-80%
Forsk: 14
Fleet: 2-3
Vil gerne kunne gå på lokum uden at skulle fs.
-
Utroligt flot hit, og lækker profit
-
-
Tillykke med hittet, flot flåde, fin profit
-
Hvis du er meget online og kan sende expos ud konstant de kommer hjem, så det et godt valg. men hvis du ikke kan så 25% mine produktion bedre.
-
-
Ala vista jeg svinger mit visa.
Nice hit
and im happy to see him down once again.
About the whole money issue, it started as soon as the officer came and you should buy resources for money, makes the game equal for everyone.
Good old days where you could only get Commander which gave you awesome features, just not game breaking, but you could send rcs from the galaxy menu was awesome, (and i think you needed commander aswell to spy moons from galaxy view? im not sure though)
Enjoy the profits, lets see how fast he rebuilds this time.
-
-
-
Det svare til at du som rocker syntes det er rimeligt at slå på køblinge i kørestole, fordi de slider på asfalten med deres kørestolshjul
bare du selv tror på det du skriver... det er det vigtigste...
over ´n out
Tror mere rockeren vil slå hvis han kørte ude på kørebanen. Men scooterbanden derimod, de vil helt sikkert synes det var træls han sled på cykelstien
-
Jeg har solgt 500k+ deut siden starten af uni. så ser ingen problemer med at komme af med deut og få krystal eller omvendt. Det hele handler om udbyde til de rigtige priser
-
-
Giv et godt tilbud på market pladsen så bliver det hurtigt solgt