Jeg er vild med alle de beskyldninger der kommer, vi ved alle sammen godt at hvis der bare havde været lille bitte smule sandhed i det, så havde i jo lavet en ticket i stedet for at græde på forum.
DK AKS AS #1 [TOT: 813.542.244.000] Jake [Flink] & Blege ben [HEAD] & Spacey [HEAD] & SpaceX [HEAD] & Nyxornemesis [HEAD] vs. LCM [CARTEL] (A: 88.913.592.000, D: 724.628.652.000) - hovsa det var da vidst lige AS #1 mod Cartel. Det er nok det kedeligste univers der findes i .dk, jesus christ hvem har tid til at spille x1 univers, jeg fik lange nosser af de flyvetider.
Min største fanboy Jake00 du må lære at poste hits hvis de skal tælle. Jeg ved godt at du gerne vil kunne sige at du ikke generelt poster så folk ikke tror at du bare køber dig stor med MM, men det ved vi alle sammen alligevel godt at du gør snuske, så bare post dine hits, vi vil alle sammen gerne se dem.
Hvis du har bekymringer om snyd så skal du tage fat i vores team og skrive en ticket. Men hvis vi kigger historik så er det dig der har været banned 2 gange efter merge og RELAX noobs har været banned 0 gange.
Tyv tror hver mand stjæler ![]()