ganske fint hit, vel mere for sportens skyld du nupper aktive end for profitten xD du henter vel noget der minder om profit x 20 dagligt 😛, velkommen til ogame, fremtidens Farmville😛
Posts by Kejser-K
-
-
Du modtager her min ydmyge hyldest,
Er næsten helt lettet over du ramte 1mia før n1, han havde været helt ulidelig i chatten hvis han var kommet først
-
efter min mening skal uni 1 forblive uni 1. men samtidig synes jeg ikke folk skal "tvinges" der ind. tænker sirius og uni skulle være target for de 4-5 ældste unis. der er både til hurtig og langsom stil. hvad angår de nyere unis så tænker jeg det vil give god mening at lave ca samme system, på den måde tvinger man så vidt muligt ikke folk ind i nye settings. VI bliver aldrig alle sammen tilfredse, men personligt ser jeg det som den mest fair måde at køre det på
-
-
-
Så fik vi de ændringer som minerne/ mindre spillere gerne ville have og så kan der jo også hentes flere ressourcer fra dem
Og alle børnene var glade hurra!
man kan altså ikke få ress i fm:P
-
Tror du har talt lidt forkert Erik, tror du ikke det er bedre jeg går ind og tæller, for er helt sikker på der står 70-2 til 3 x speed😛
-
-
-
det skal forstås på den måde at du kun kan sælge skibe indenfor en tilladt prissum. fx ønsker jeg at sælge 100 store transporter skal prisen være indenfor en af valgte beløb:
1.120.000 -3.200.000 metal.
672.000 - 1.920.000 Krystal
448.000 - 1.280.000 Deuterium
-
men går ud fra at over halvdelen af dem der spiller ogame/poster på forum ikke bruger topraider så det er jo ikke ret præcist, jeg glemmer ofte selv at smide ting der ind
-
Må indrømme jeg ikke har meget forsatand på det der top raider:P ved bare jeg skal trykke på en knap og så nogengange viser den jeg har været heldig at ramme en inaktiv
så for mig lød det meget besværligt allerede da du nævnte det
-
Ideen er taget fra u1/Q lille krig på forum, hvilket gav lidt aktivitet og desværre et forkert resultat, (hvis man spiller i q
)
legen går ud på at skabe mest profit inden for sit univers. tænker umildbart ikke der vil være nogen slut dato på
Reglerne:
man poster et link til sit slag her i tråden sammen med en opdatering på sammenlagt profit for alle unis.
for at gøre det mere retfærdigt tager man samlet profit og dividere den med fleet + eco speed. så for q vil det være 2x fleet + 6 x eco, altså profit/8.
kom frisk kom glad, alle kan deltage, alt profit - negativ profit tæller med
Milepæle:
1.000.000.000 Profit
10.000.000.000 Profit
100.000.000.000 Profit
1.000.000.000.000 Profit
10.000.000.000.000 Profit
100.000.000.000.000 Profit
Uni 1. /5 Profit:0
Q. /8 Profit:0
S. /10 Profit:0
W. /9 Profit:0
H. /13 Profit:0
I. /8 Profit:0
J. /8 Profit:0
K. /8 Profit:0
-
Eftersom vi er blevet flyttet til .org forumet, står vi i en situation hvor vores gamle dk forum går hen og bliver lukket på et tidspunkt.
Landet ligger derfor sådan at vi står til at miste en masse ogame historie, vi vil i teamet gerne opfodre enhver der ligger inde med en AS, om at poste den på org, så vi kan redde noget flot ogame historie. Hvis i kender en der har en AS, som ikke spiller mere/er medlem af dette forum, så hiv fat i ham/hende og bed dem smide deres AS op
Glade opfordringer Dk Teamet
-
Rigtig fint hit ^^
Det er vel heller ikke svært at lave god profit når du 10 sekunder før impact sletter mig fra din buddyliste
Hmm kan undre mig lidt over du ikke vælger at fjerne flåd/ress hvis du ved du blev slettet på buddy 10 sek før impack
Op på hesten og skyd lidt igen anders, det har du hurtigt hentet
-
-
-