Indien men in overeenstemming kan komen op het board over welke aanpassingen er plaats moeten vinden zal er een ingame poll worden gestart.
Deze discussie dient om te zien of en welke veranderingen er gewenst zijn. Dit is niet de definitieve uitkomst dus. Ingame bericht volgt nog.
We zijn nu een dag of 4 verder en van de 159 actieve spelers in Bella hebben er 22(nog geen 14%) gereageerd, van die 22 spelers zie ik er overigens een stuk of 5 die hier niet eens meer spelen of in VM zitten, dus we moeten blij zijn als we die 14% halen met de misschien nog komende reacties.
Hysteria Corrigeer me als ik het verkeerd heb maar uit jou bericht hierboven begrijp ik dus dat we o.b.v. 2 handjes vol spelers een overeenstemming moeten krijgen dat de ingame poll gaat bepalen?
Dat zou betekenen dat er circa 150 actieve spelers een poll krijgen te zien over 1.5 week waar ze niets over in te brengen hebben gehad?
In dat geval zou ik terugkomen op Anuvinda zijn eerdere berichtgeving en het zeker van belang vinden dat er ASAP een ingame bericht rondgaat om de spelers er nu bij te betrekken voordat de poll al bepaald is.
Ik snap dat we niet alle 799 spelers te pakken gaan krijgen en dat is ook totaal niet logisch, daarom benoem ik alleen de 159 spelers die ook daadwerkelijk op dit moment actief en uit VM zijn.
Display MoreMag ik vragen waarom AGS aan? Ik heb het idee dat 95% alleen maar aan het minen en expoën is, 3% ook nog i’tjes aan het raiden is en slechts 2% het oude ogame nog speelt (lees: een vloot heeft en die ook werkelijk gebruikt op actieve spelers). Dan denk ik aan Chizo, Picker en Octavia.
met AGS kun je als solo aanvaller nog enigszins je vliegtijden verbergen of aan een ninja ontsnappen.
met AGS kun je als duo/groep een sterkere speler aan die je solo niet aan zou kunnen.
met AGS moet een sterkere speler ook fleetsaven, waardoor zijn vloot niet altijd maar paraat staat tegen de kleinere spelers.
Eigenlijk meer de vraag waarom AGS niet ''aan'' zou moeten, want het is alleen nadelig voor de top millitair.
Helemaal mee eens, voor het handje vol fleeters dat zich blijkbaar onderdrukt voelt door mijn amper actieve aanwezigheid zou dit zeker een uitkomst zijn, daarnaast neem ik aan dat iedereen al fleetsaved hier, ik namelijk wel en kan dat zelfs zonder VM knop.
Op jou vraag waarom het niet aan zou moeten, nou eigenlijk precies om de reden dat je hier zelf al aangeeft, op die paar fleeters na heeft de overige 80/90% actieve spelers er geen baat bij, integendeel voor hun zou het zelfs zeer nadelig zijn als er nu 1 solo fleet niet eens durft te vliegen en er dadelijk met 5man in AGS dit wel gaat gebeuren.
Samen met de door jou voorgestelde 60% puin en deut naar puin zal dit zodanig verschil geven dat vrijwel elke mijner en turtle wel winst zal hebben liggen, mij hoor je niet klagen natuurlijk want wanneer ik zin heb kom ik het wel halen.
Mijn mening? Ik zou zo meegaan met Warface zijn specs en helaas kan het niet blijkbaar maar warspeed x2 of x3 zou hier ook best aan toegevoegd mogen worden, maar ik vind dat dit totaal niet kan voor het balans van de server en de ruim 150spelers die nog wel (semi)actief spelen.
Daarom wil ik nogmaals benadrukken dat wat we hier lezen niet het beeld is van de actieve spelers die we ingame zien en het zeker nodig is om deze erbij te betrekken voordat ze iets voorgekauwd krijgen waar hun wens niet eens meer in terug te vinden is.