Posts by Manowar

Ja, gad ik rigtig mere der...eller var lidt ligeglad med om der kom nogen, havde jo mistet 90 % eller noget inden alligevel. Men nu hvor jeg er på total bar bund, er det vel bare en udfordring at komme op af stigen igen. Min øko er vel ok til det pt. Fik griner på af de regler du ramsede op på anden tråd, hehe...Tænker du nok er en af danmarks bedste og jeg er først lige startet med fleet. Lidt svær modstander egentlig, lol. Men har da lært en del, synes jeg. (Kniber dog lidt med fs, lol). Men kom da op på ca. 950 ds, det har jeg sku aldrig prøvet før...

Hejsa, ja, var lidt skidt med jeg ikke lavede fs, men var for at spare deu. Jeg har alt for langt mellem mine planeter, så brugte en 14 dage på at sove ca. 1 time af gangen, og kom til at falde i søvn i hele 4 timer en gang imellem, må bare lave planeter lidt tættere på hinanden, så jeg kan fs igen. Fik også smadret min bil fordi jeg ramte et dådyr på motorvejen, tror det var pga. for lidt søvn. Mine øjne falder i hist pist på motorvejen hver aften på vej hjem fra arb. Og angående aks er self. i orden når nu det er her, troede bare det skulle være fra samme ally. Men kan godt se at det kan være et fedt for så hopper de store jo bare i ally sammen til målet er løst og hopper ud igen. Dette er mit første uni som fleeter, eller hvor jeg har flåde, så lidt svært, men kommer nok om et par unier mere. Men tænker at plads 2-3-4-5-6 vel altid kan lave aks på nr. 1 og så skifte til at være nr. 1....5 til at fjerne måner jo.....ved ik, er jo lidt ny....synes det er svært at finde ud af hvornår folk er på. Har været miner i en del unier, men har aldrig rigtig snakket med folk før dette uni. Også først i dag jeg er her inde...så kan da godt se at man hvis skal opføre sig pænt når jordens befolkning kan følge med....lidt flovt at bygge flåde der bliver smadret så jo....